MysticoN Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Hello.. jeg og en RL venn har bestemt oss for å bytte server etter at vi kom tilbake fra et par ukers wow pause.. kunne tenke oss å starte fra nytt på en anna server, jeg er shaman (ingen problem å respece til full Resto) og kompissen min er priest. så er det noen her som vet om en guild som trenger litt mer healing power? norsk guild er ikke et must men en fin fordel:D
MysticoN Skrevet 26. august 2006 Forfatter Skrevet 26. august 2006 ingen som er i en guild som trenger healers altså?
random_wannabe Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Prøv å stikk innom her for å ha større sjangs til å finne noe.
tiboine Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Hadde sikkert trengt noen ekstra healere på Laughing skull:) Skandinavisk guild.
sigz Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Mallrat, hvilket guild er du i? Flyttet til Laughing Skull for noen uker siden og spiller i ally guildet Reclaimed.
Lacesso Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Affliction of Calamity (www.spiff.garrett.no) er et guild som først og fremst består av rerollers. Det vil si at de fleste av oss har nok av endgame experience, de fleste helt opp til AQ40 og ut. Så jeg vil nok påstå at dette er et guild som kan komme langt. Fleste av oss er enten Norske eller fra England/Skotland. Synes du det ser interessant ut, legg gjerne igjen en søknad. - Gillian
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 (endret) Har du spurt eller sett her? :] http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=11096&sid=1 edit: så ikke at det allerede var foreslått. :[ Endret 28. august 2006 av Slettet-p4PIYwb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå