Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ny ISP hvilken?


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Bor i Finnmark i Alta og her har vi ennå ikke fått tilbudet om fiber, men etter hva jeg har skjønt er det rundt hjørnet, så hadde ikke lyst og bitte meg fast til en leverandør ennå.

 

Men jeg har sagt opp bluecom etter mye trøbbel med dem. så nå må jeg ha en ny en, så hvilken ADSL leverandør gir meg mest for pengene?

 

Bruker i dag 500kr i måneden på 4400/420kb/s så er rundt 500kr jeg har tenkt og bruke i måneden på nettet.

 

Og etter og ha hatt bluecome så er kundeservice en viktig del, men så skal de jo ingenting til for og overgå de da:)

 

All hjelp motaes med stooor takk!

 

mvh ITW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv gode erfrainger med Bluecom, linjen har vær 100 % stabil hele tiden og jeg har aldri hatt bruk for support fra dem så har ikke testet supporten spesielt mye. Hvilke problemer har du med Bluecom? Om det er problemer med tilkoblingen kan det jo være problemer med sentralen hos deg, eller linjen hjem til deg. Dette er den største feilkilden. Isåfall fungerer det sansyneligvis å bare bytte leverandør. Mulig en annen leverandør er mer villig til å rette på feilene.

 

Jeg kan anbefale deg å ta en titt på DirectConnect som jeg har hørt mye bra på. De har i allefall mye folk som har peiling på det de snakker om, og har ikke bare outsourcet alt til et firma uten peiling.

Lenke til kommentar

Ja som du sier så har du jo aldi trengt suport, og da skjønner jeg jo at du liker bluecome, for det gjorde jeg og intil jeg trengte suport.

Det jeg fikk erfare var 30min og oppover med ventetid for og komme gjennom, og ikke noe løste seg da heller.

Og sånn har de hatt det i ca 4 måneder?

Har ikke prøvd siste måneden da, men før det i så fall!

 

Sjekk denne tråden for mere info om problemet LINK (Bluecome kan brenne!)

 

Men som du sier så er linjene stabile, men får man først problemer, så er det flere timer med ventetid nesten...

Det holder ikke for meg..

 

Skal sjekke DirectConnect og se hva de kan tilby:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...