okasin Skrevet 17. juli 2010 Skrevet 17. juli 2010 Litt for lett egentlig.. eh om man tar i betraktning den merkelige tegningen min.. he he..
okasin Skrevet 18. juli 2010 Skrevet 18. juli 2010 Bra tegna Jeg tror The Day After Tomorrow God morgen.. Det er riktig med The Day After Tomorrow Så da er ballen din Olehh DarkLightA: Ja det er paint he he, det er bare brukt mye "sprayboks" istedet for pensler..
Jooose Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Siden DarkLightA ikke har tegnet til nå påtar jeg meg ansvaret for å tegne neste film Relativt ukjent film men jeg mener jeg fikk med alle nødvendige detaljer
okasin Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 (endret) Hmm det må være Grim Reaper ?? eller?? en utrolig B film som jeg ikke orket å fullføre å se på Uansett om det er feil eller rett, så skal du ha skryt for tegningen... Virkelig bra Endret 21. juli 2010 av okasin
Jooose Skrevet 21. juli 2010 Skrevet 21. juli 2010 Hmm det må være Grim Reaper ?? eller?? en utrolig B film som jeg ikke orket å fullføre å se på Uansett om det er feil eller rett, så skal du ha skryt for tegningen... Virkelig bra Feil Er nok en B film ja Hehe, takker
okasin Skrevet 24. juli 2010 Skrevet 24. juli 2010 jesus.. gi oss et tegn her da?.. mener gi oss et hint her, da så vi kan komme videre
okasin Skrevet 13. august 2010 Skrevet 13. august 2010 kanskje på tide å gi oss et hint Jooose ???? Det har gått noen uker nå...
Dr.Ittsekk Skrevet 14. august 2010 Skrevet 14. august 2010 Da prøver jeg meg. Fra en serie og en "film".
Dr.Ittsekk Skrevet 15. august 2010 Skrevet 15. august 2010 Noe med Monty Python tenker jeg. Den godtar jeg. Din tur. http://www.youtube.com/watch?v=IqhlQfXUk7w
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå