Gå til innhold

Trenger hjelp med addons etter patchen


Anbefalte innlegg

Hei

 

Lasta ned patchen i dag.. da jeg kom inn fant jeg ut at alle addons ikke funka mere.

 

Så jeg lastet ned den nyeste cosmos versjonen fra deres hjemmesider.. men det funker fortsatt ikke. Har ikke atlas, ikke all-in-one inventory eller noe. og ikke har jeg "khaos configure", som er hver man kan tilpasse cosmos..

 

Noen som vet hva jeg må gjøre?

 

Hadde en del inspect addons før patchen og.. Slik at jeg kunne inspecte folk fra lang avstand osv.. men de funka plutselig ikke de heller..

 

Noen som kan hjelpe meg med dette slik at jeg får addons som fungerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kunne jo ha prøvd load out of date addons. Alt funker fortsatt hos meg

6737218[/snapback]

 

Prøv dette tipset. (Trykk på add-ons nede i høyre hjørne der du velger karater og kryss av for "Load Out of Date Add-Ons"). Funka fint for meg... dog atlaset mitt virker heller ikke lengre.

6739030[/snapback]

 

Fungerte fint her også selv om halvparten av alle addons jeg bruker er out of date. Atlas er kommet i en oppdatert versjon nå ;)

Lenke til kommentar

har gjort dette.. og da funka cosmos og sånn fint..

 

Eneste problemet var at jeg ikke kunne se på kartet. Kunne ikke trykke "m" og se karet eller trykke på "world map" nede på linja. .. Noen som kan si meg hva som forårsaker dette?

 

Får opp denne meldinga i det jeg kommer inn på wow: Interface\addons\atlas\atlas.lua:545 atempt to call global setup ordmapscale (a nil value)

 

hva betyr dette? er det den som gjør at jeg ikke kan gå inn på map?

Endret av Simma89
Lenke til kommentar
har gjort dette.. og da funka cosmos og sånn fint..

 

Eneste problemet var at jeg ikke kunne se på kartet. Kunne ikke trykke "m" og se karet eller trykke på "world map" nede på linja. .. Noen som kan si meg hva som forårsaker dette?

 

Får opp denne meldinga i det jeg kommer inn på wow: Interface\addons\atlas\atlas.lua:545 atempt to call global setup ordmapscale (a nil value)

 

hva betyr dette? er det den som gjør at jeg ikke kan gå inn på map?

6741832[/snapback]

 

Du må "disable" Atlas addon

Lenke til kommentar
hvorfor må alle bruke ordet "dog" :hrm:  Anyways.... Jeg fikk også en haug med err0rz med titan panel og gatherer... Slo de av

6741107[/snapback]

 

Det er faktisk ikke værre enn å gå på nettsidene til Titan panel og gatherer og laste ned nye updates. De oppgraderes i takt med nye blizzard-patcher. Så er de hverken out-of-date eller ubrukelige mere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...