Gå til innhold

Reinstalasjon av Win


Anbefalte innlegg

Har følgende problem:

 

Har reinstalert Win, dvs formatering av C: av type IBM dethstar. Fått Win opp å gå igjen (so far so good)..... MEN så skal WD 120GB s-ata og Samsung SP 250GB p-ata kobles til igjen.... Og joda de popper opp i Diskmanagement, men de må formateres!!

 

så dum er jeg ikke, så jeg takket høflig nei til det!

 

Ok, er ikke min maskin, og jeg vet dette med backup, men her er ingen backup og tusenvis av digitale bilder står på spill.... Hva gjør man da?

 

Har prøvd lykken i min egen maskin med samme result.... Denne har XP pro sp2 også.

 

Får opp at samsungdisken, som vist nok ikke er et år en gang, rappoterer om mulig feil i SMART. (har alltid ment at samsungdisker ikke er bra greier)

 

Her aldri opplevd noe slikt før, på tross av å ha gjort dette veldig mange ganger før! :cry:

 

Forslag mottas med stor takk!

 

MVH...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett denne problemstillingen flere ganger her på forumet, men har ikke sett noen forklaring. Tror folk har gått for gjenoppretting.

Vet du hva slags partisjoner du hadde på de diskene? Kan det ha vært dynamisk?

Vises det noe der det pleier å stå filsystem (NTFS), er det blankt eller RAW?

Lenke til kommentar

Har også opplevd det en gang, og da med en WD.

GetDataBack hentet filene for meg før jeg formaterte.

Men det koster penger, med tryout versjonen får du ikke hentet ut filene, bare sett dem i programmet.

Så du må nok bruke ett sånt program, kanskje du finner ett lignede program som er gratis.

Hadde håpet at noen hadde noe bra forklaring på det, utrolig irriternde :ermm:

Lenke til kommentar
Har sett denne problemstillingen flere ganger her på forumet, men har ikke sett noen forklaring. Tror folk har gått for gjenoppretting.

Vet du hva slags partisjoner du hadde på de diskene? Kan det ha vært dynamisk?

Vises det noe der det pleier å stå filsystem (NTFS), er det blankt eller RAW?

6736963[/snapback]

 

 

Takk for svar!

 

Alt var NTFS før formatering og reinstalasjon på systemdisken. Nå får jeg ikke noe filsystem opp i diskmanagement.

 

Getbackdata kan kanskje være verd pengene, men har ikke fått testet noe mer enn en liten time ennå. Kommer tilbake når jeg har forsket mer.

 

I mellomtiden tar jeg gjerne imot fler tips...

 

mvh.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...