RamGuy Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Kan noen please linke meg til noen dvd-spillere til en grei pris mellom 1000-4000kr som er på nivå, eller gjerne enda bedre enn vår Pioneer DV-545, som kan spille av HD-DVD? Trenger noen gode tips og alternativer.. Kan gjerne være med opptaker/harddisk hvis det er mulig til en ok pris.. Men den må kunne spille av HD-DVD, det er liksom poenget.. Vi skal bytte ut vår Pioneer DV-545, sånn at vi kan spille av HD-DVD.. Også skal jo spiller'n helst ikke være noe dårligere enn den vi alt har..
LarsP Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Toshiba HD-A1 virker som en god spiller. Den koster etter mine beregninger ca 4000,-.
Wooho Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Hvorfor ikke vente til MS gir ut sin HD-spiller før jul hvis du har 360 da? Den LarsP har linket til har fått veldig gode kritikker. Husk at denne er sonefri på HDDVD, men ikke på vanlige DVD`er da er det kun sone 1 som gjelder, samt at du trenger en overgang til strømmnettet.
overLoad Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Siden det kun er Toshiba foreløpig som utgir HD-DVD spillere er det vel ikke så mange å velge i. Kjøp den som ble nevnt i denne tråden, eventuelt vent til man får tilvarende modell i Norge. (noe som fort blir neste år)
Breiker Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 bare å vente. siden de ikke blir enige om hvilket format man skal gå for burde man kjøpe en spiller som støtter både HD-dvd og Blueray. Så det beste er å vente. hvor skal du forresten kjøpe hd-dvd hen?
Martin-sama Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Kommer HDDVD spilleren til 360 å bli sonefri da? Tror jeg skal kjøpe meg den altså!
LarsP Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Så det beste er å vente. hvor skal du forresten kjøpe hd-dvd hen? 6738500[/snapback] DVDpacific, DeepdiscountDVD m.fl selger HD-DVD til ca 130,-. Amazon.com fører vel den overnevnte spilleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå