_tHokA_ 27 Report post Posted August 23, 2006 (edited) Microplex selger disse. De er av 1/2" str og 5/8". Men hvem av de er minst? Edited August 24, 2006 by _tHokA_ Quote Share this post Link to post
the_dragon_ts 0 Report post Posted August 23, 2006 tørr ikke si noe på det .. :!: *å jeg har utdanning innen industri-rørlegging :!: :!: * Quote Share this post Link to post
_tHokA_ 27 Report post Posted August 23, 2006 (edited) Jeg får dra ned til Microplex, er ikke så langt. Da får jeg sjekket + varene samme dag Edited August 23, 2006 by _tHokA_ Quote Share this post Link to post
bIsk0p 1213 Report post Posted August 24, 2006 Hva er det? Tipper 1/2 er minst. 5/8 er jo mer enn halvparten... elr? Quote Share this post Link to post
PerB 220 Report post Posted August 24, 2006 Microplex selger disse. De er av 1/2" str og 5/8". Men hvem av de er mist? 6729717[/snapback] Har du msitet en? Jeg ser bare en enhet på bildet. Om det er den største eller minste kan jeg ikke uttale meg om. men: 1/2" = 0,5 tommer 5/8" = 0,625 tommer For begge er dette diameteren. En forskjell på hele ca 0,2 cm. Quote Share this post Link to post
_tHokA_ 27 Report post Posted August 24, 2006 Skriveleif.. Skal stå minst, fikset det på første post Quote Share this post Link to post
Stigma 856 Report post Posted August 27, 2006 Selvfølgelig er 1/2 mindre (tynnere) enn 5/8. Skulket du den uken de gikk gjennom brøkregning på skolen, eller er det bare meg som misforstår hele spørsmålet? -Stigma Quote Share this post Link to post
Pels 7 Report post Posted August 27, 2006 :!: Priceless 1/2 er mindre enn 5/8. Quote Share this post Link to post
_tHokA_ 27 Report post Posted August 27, 2006 Selvfølgelig er 1/2 mindre (tynnere) enn 5/8. Skulket du den uken de gikk gjennom brøkregning på skolen, eller er det bare meg som misforstår hele spørsmålet? -Stigma 6749723[/snapback] Jeg var syk den uka (sier vi) Quote Share this post Link to post
Klekkus 1 Report post Posted September 1, 2006 Haha, gullkorn. Hoppa du over kapitelet som heter brøk på ungdomsskolen eller? 1/2" er 0,5 tommer 5/8" er 0,625 tommer Quote Share this post Link to post
Jørgen Sørheim 1432 Report post Posted September 1, 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Quote Share this post Link to post