Gå til innhold

Hvordan får man K750i til å bli en W800?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg kjenner kjøpte mobilen sin brukt av en datageek som hadde endra FirmWire'en (eller noe sånt) i telefonen og "bytta" sånn at innvendig ble k750i en W800.. Hvordan gjør man det? Noen som veit.. håper dere forstår...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En jeg kjenner kjøpte mobilen sin brukt av en datageek som hadde endra FirmWire'en (eller noe sånt) i telefonen og "bytta" sånn at innvendig ble k750i en W800.. Hvordan gjør man det? Noen som veit.. håper dere forstår...

6728557[/snapback]

Eller søk på google om: flash K750i / how to flash k750i så finner du sikkert masse :)

Skrevet

6728557[/snapback]

Jeg brukte DaVinci Team. Fikk i tillegg tak i et meget pent deksel så nå har jeg en W800 med hvitt lys i tastene. :)

Skrevet

6728557[/snapback]

Eller søk på google om: flash K750i / how to flash k750i så finner du sikkert masse :)

6746365[/snapback]

Takk for linken jeg fikk av deg...

Men er det en plass der man kan sende inn telefonen å få den flasha? Eller er det noen av dere forumbrukere som kan gjøre det for en pris?

Btw: Noen som har en norsk guide? Engelsk er ikke min sterkeste side..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...