Gå til innhold

Demo av Joint Task Force (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Laster ned nå, det ser fett ut. Får vel se om det faller i smak, så kanskje lommeboka blir med og kjøper det...

6728606[/snapback]

hmmm, Lastet ned demoen til pc'en min, men når jeg kommer inn i spillet så er ALT stort. Ser bare en meny og det er "start". Ser ingenting annet. Noen som har samme problem?

Skrevet

Dette var bedritent.

Hvorfor klarer de ikke å la lik ligge igjen, men bruker tid på å reklamere for at de har Ageia?

Og hvorfor forsvinner krater etter eksplosjoner og ødelagte kjøretøy?

Soldiers: Heroes of World War 2 er ikke bare mye bedre, men også billig nå.

Lei av å bli skuffet av demoer nå. :(

Skrevet
Dette var bedritent.

Hvorfor klarer de ikke å la lik ligge igjen, men bruker tid på å reklamere for at de har Ageia?

Og hvorfor forsvinner krater etter eksplosjoner og ødelagte kjøretøy?

Soldiers: Heroes of World War 2 er ikke bare mye bedre, men også billig nå.

Lei av å bli skuffet av demoer nå.  :(

6732282[/snapback]

Ja, det er synd at lik ikke blir liggende, og at krater forsvinner. Forhåpentligvis blir det ikke slik i den utgitte versjonen, eventuelt så kommer det en patch som tillater at lik blir liggende, etter at spillet kommer ut.

Når det gjelder Soldiers: Heroes of World War 2, så kan man ikke akkurat sammenligne et spill som har andre verdenskrig som tema med et spill dær du skal bekjempe terrorister i 2007.

Skrevet

Synes at JTF ikke lever opp til forventningene........likte ikke denne demoen alt forsvinner jo......nei da e COH demoen sykt mye bedre selv om lika forsvinner.

Kommer nok ikke til å kjøpe jtf.......laster d nok ned på en torrent senere hvis jeg gidder..........men SKAL ha CHO når d kommer ut:) :dribble:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...