Gå til innhold

Ny mobil. Ringe, sms, kvalitet.


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Tenkte jeg skulle investere i en ny mobil nå. Har en SE T630 så .. :p

 

Uansett, jeg trenger to ting. Det er å kunne ringe og å ha muligheten til å sende sms. Selvsagt har alle mobiler disse to funksjonene, men det gjør ikke noe om de utmerker seg. Videre skal byggekvaliteten være god, og den skal være stilig helst.

 

Pris: Ikke altfor dyrt. Gjerne med abonnoment.

 

edit: Det skal være klappskjell telefon.

 

Funksjoner som ikke er nevnt ovenfor har jeg ingen bruk for! Ikke kamera heller.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokia 6233. Har masse funksjonalitet, men fremdeles brukervenlig og den store fine skjermen gjør at sms skriving er bra. Har i tilllegg høyttaler. Det savnet jeg på min gamle T630.

 

Koster 1kr noen steder. Men veldig dyre de abbene da...

6729445[/snapback]

 

Skrev jeg ikke klapptelefon?

Lenke til kommentar
Nokia 6233. Har masse funksjonalitet, men fremdeles brukervenlig og den store fine skjermen gjør at sms skriving er bra. Har i tilllegg høyttaler. Det savnet jeg på min gamle T630.

 

Koster 1kr noen steder. Men veldig dyre de abbene da...

6729445[/snapback]

 

Skrev jeg ikke klapptelefon?

6729704[/snapback]

 

Sorry, my bad. 6131 da. Ca samme uten 3g. Litt billigere.

Endret av Dimanche
Lenke til kommentar

Vil backe opp forslaget om 6131 her. Veldig lett å skrive sms på, store og fine taster. Den er veldig godt bygget, jeg har ikke merket noe som som helst knirking osv og jeg bruker den ganske mye. Har veldig gode skjermer og den ser finfin ut. Er ikke heeelt sikker på hvor billig du får den med abbo men uansett er det verdt det. Toppers klamskjelltelefon!

 

- hsds

Lenke til kommentar

Jeg har også Nokia 6131. Eneste jeg har lagt merke til er litt slark i leddet. I tillegg ble den blanke rammen rundt tastene på innsiden ripete i løpet av den første uka.

 

Men ellers: VELDIG god telefon. Er nesten samme som 6233, bare uten 3G og VGA-videoopptak.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...