Gå til innhold

Problemer med Netshop/Asus


Anbefalte innlegg

Og de som driver og whiner om at jeg kaller kunden for synderen bør kanskje lese hva jeg skriver. Jeg anbefaler kunden å se om det er mulig å få løst saken raskere enn det han legger opp til nå. Jeg sier ikke at noe er hans skyld. Men kverulering er vel ikke like morsomt dersom en faktisk leser det en svarer på?

Poenget er at det er Netshop som kan heve kjøpet? Med bakgrunn i det svaret Netshop gir kunden her, så legger de ikke opp til en verken rask løsning eller enkel løsning for kunde. Han spør om de kan heve kjøpet, de gir han telfonnummeret til leverandøren deres. Jeg mistenker også at Netshop ikke har gitt han tlf for å være snille eller løse hans problem, men i ett forsøk på å løse sitt eget problem med minst mulig anstrengelse. Selv hadde jeg nok som du sier prøvd for å høre hva de sier, men forstår veldig godt at han er lei hele saken... tipper også at han har brukt noen kroner på å ringe Netshop de foregående mnd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha lest denne tråden har jeg mistet lysten til fremtidige kjøp hos Netshop. Litt synd, har god erfaring med de fra før, men etter dette velger jeg å kjøpe et annet sted.

6862086[/snapback]

Tror lite på at de er verre enn andre nettbutikker i samme situasjon, tror refundering av bærbare sitter langt inne hos mange nettbutikker. De presser prisene og inntjeningen pr enhet blir liten, dvs servicen de kan tilby er deretter. Dårlig service kan man oppleve over alt og veldig ofte bunner det ut i hvilken kundebehandler du tilfeldigvis møter, selv om det strengt tatt ikke burde bety noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...