gab01 0 Report post Posted August 21, 2006 Hei, jeg har nettopp synket min 6233 mot mine kontakter i Outlook og ser til min forskrekkelse at jeg ikke får plass. Noen som har noen tips? /GAB Quote Share this post Link to post
Tunky 2055 Report post Posted August 21, 2006 Du får kun plass til 500 kontakter på telefonminne i denne telefonen. I tillegg kan du jo ha noen på sim-kortet. Det finnes en artikkel her på Amobil.no som omtaler akkurat dette. Kan finne denne om nødvendig. Er ikke stort annet enn å kjøpe annen telefon du kan gjøre hvis du vil ha plass til flere kontakter. Quote Share this post Link to post
gab01 0 Report post Posted August 22, 2006 Du får kun plass til 500 kontakter på telefonminne i denne telefonen. I tillegg kan du jo ha noen på sim-kortet. Det finnes en artikkel her på Amobil.no som omtaler akkurat dette. Kan finne denne om nødvendig. Er ikke stort annet enn å kjøpe annen telefon du kan gjøre hvis du vil ha plass til flere kontakter. 6719742[/snapback] Fint om du sender meg linken til artikkelen. /G Quote Share this post Link to post
Tunky 2055 Report post Posted August 22, 2006 Journalist i Telemarksavisa, Gard L. Michalsen, var såpass fornøyd med sin Nokia 6230 at han valgte oppfølgeren 6233 da han skulle bytte mobil. Til sin store overraskelse oppdaget han at kapasiteten i telefonboken var halvert fra 1000 til 500 kontakter. LINK Quote Share this post Link to post