Gå til innhold

Prison Break season 2 _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 2?  

235 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 2?

• Terningkast 1 - Katastrofal
      5
    • Terningkast 2 - Dårlig
      2
    • Terningkast 3 - Middels
      12
    • Terningkast 4 - God
      63
    • Terningkast 5 - Genial
      106
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som alltid er det noen ting som er og forblir merkelig:

[*]Er Bellick virkelig dum? Altså, greit nok at Micheal var litt drittsekk mot Mika, men at hun plutselig skulle snu SÅ brått var litt merkelig. Først playa hun Bellick for å få gunnern, og senere prøver hun å lure Linc til å få pistolen. Begge mislykket, men synes det var litt merkelig at hu "snudde" så fort. Virker som om hu bare ville være sur, men visste ikke helt hvem hun skulle la det gå utover. Mulig jeg er på viddene nå, men. :p Spekulerer bare. ;)

Veldig mange damer er sånn!

Skrevet (endret)

Ganske OT, men fikk plutselig Ms Swan fra Mad-TV i hodet da Nika tok pistolen og begynte å rope. Se sekvensen igjen og tenk på denne dama:

8699_320x240.jpg

Endret av kjerts
Skrevet
Var jeg den eneste som trodde at når John gikk inn på motellet ville møte Tweener i dusjen?

6864778[/snapback]

Haha, DET hadde vært en genial vending til historien :green:

Skrevet (endret)

ER det bare meg eller virker det som om Scofield og han Oscar Shales ligner ganske mye på hverandre, dog sistnevnte er endel eldre .. ?

edit: Følte liksom at de nesten var den samme personen da jeg så den sluttscenen på siste episode for første gang:P

Endret av Mr.SS
Skrevet (endret)

Ja, de ligner ganske mye på hverandre. Men jeg leste en side eller to tilbae i tråden at de ikke hadde noen som helst forbindelse. Får vel se om det er riktig eller ei.

EDIT:

Det er ikke faren deres. Søk etter Oscar Shales enten her i tråden eller google.

6850641[/snapback]

Endret av quakie
Skrevet
Ja, de ligner ganske mye på hverandre. Men jeg leste en side eller to tilbae i tråden at de ikke hadde noen som helst forbindelse. Får vel se om det er riktig eller ei.

For meg virker det som om han har noe med 'noe' å gjøre... :p

Skrevet

Hvis neste episode viser en åpen Utah-slette, med teksten "Somewhere in Utah...", hvor en skikkelse sakte kommer inn i fokus, og det er Heywire på sykkel... Da tror jeg faktisk jeg tar selvmord av lykke.

Skrevet
Hvis neste episode viser en åpen Utah-slette, med teksten "Somewhere in Utah...", hvor en skikkelse sakte kommer inn i fokus, og det er Heywire på sykkel... Da tror jeg faktisk jeg tar selvmord av lykke.

6869333[/snapback]

Kollektivt selvmord i så fall. :D

Skrevet

Satt nettopp å så CSI på PC'en, og plutselig kommer Sucré opp på skjermen, som en som stjeler penger fra en slektning, med pistol osv. Minner litt om PB. Men jeg fikk bare et sjokk da jeg så han, her

Skrevet
Satt nettopp å så CSI på PC'en, og plutselig kommer Sucré opp på skjermen, som en som stjeler penger fra en slektning, med pistol osv. Minner litt om PB. Men jeg fikk bare et sjokk da jeg så han, her

WOW! Satt og så Stargate SG-1 her om dagen, og plutselig dukker selveste MacGyver opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...