Gå til innhold

Jeg har fått uønsket mms-reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mottok nettopp følgende melding fra +2029 (UCall); " Lytt til 30 helt nye erotiske live historier fra norske jenter. Send HN til 2029 for en het opplevelse. Stopp reklame: 81509583 ".

 

Har ALDRI vært i kontakt med firmaet UCall, er reservert mot reklame hos brreg.no og har full oversikt over hvor jeg har registrert mobilnummeret mitt i kundedatabase til firmaer (Skandiabanken, Lånekassen osv..). Jeg har prøvd å sende stopp/stop/ikke/slutt til +2029 for jeg nekter å ringe et dyrt 815-nummer for å stoppe reklame jeg aldri skulle fått i utangspunktet.

 

På websiden deres www.ucall.no eksisterer det ikke noe mailadresse, men fant gjennom brreg.no ut at de har telefonnummer 22 40 29 70. Skal ta en telefon til dem på mandag for å bli utmeldt!

Lenke til kommentar

Samme problem hadde jeg med nevnte firma i denne tråden. Har stålkontroll over hvor jeg har registrert telefonnummeret mitt.

 

Skal også nevnes at jeg ikke har fått noe svar på henvendelsene mine fra Falck eller easycash.no hverken på PM eller mail. Selv om dette blir en tid siden nå.

 

Men samme det, bare håper jeg slipper å oppleve det igjen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg mottok nettopp følgende melding fra +2029 (UCall); " Lytt til 30 helt nye erotiske live historier fra norske jenter. Send HN til 2029 for en het opplevelse. Stopp reklame: 81509583 ".

7064232[/snapback]

 

Fant epost aressen til ucall her, kan sende epost fra denne side også...

http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/ucal.../1964790874.htm

 

Men om det funker., det er noe helt annet

 

Når dett skrives, har eg fått returmail fra ucall. Eg er slette fra deres lister, og de beklager det intrufne

Endret av kmskaden
Lenke til kommentar
Jeg mottok nettopp følgende melding fra +2029 (UCall); " Lytt til 30 helt nye erotiske live historier fra norske jenter. Send HN til 2029 for en het opplevelse. Stopp reklame: 81509583 ".

7064232[/snapback]

 

Fant epost aressen til ucall her, kan sende epost fra denne side også...

http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/ucal.../1964790874.htm

 

Men om det funker., det er noe helt annet

7306288[/snapback]

 

Jeg sendte avgårde en krass men saklig mail til [email protected] og [email protected] etter å ha opplevd tilsvarende sms fra dem som du fikk uten å ha inngått noe samtykke i at de kunnne få "spamme" meg. Mailen ble sendt en fredag og fikk svar påfølgende tirsdag fra en kvinnelig kundebehandler hos dem som forsåvidt ikke beklaget utsendelse av meldingen, men ble lovet at det ikke skulle skje igjen så jeg lot det ligge dødt for nå. Har ikke mottatt noe som helst fra dem siden, men skulle det skje igjen så kommer jeg til å klage dem inn for de korrekte instanser!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...