Gå til innhold

Prisvurdering på skjermkort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt nytt skjermkort, og ønsker derfor å selge mitt Asus V9999GE. Dette kortet har følgende specs:

GPU: Nvidia GF6800

Minne: 256Mb DDR3

Tilkoblinger: DVI, VGA (d-sub), Tv-ut

Grensesnitt: AGP

Hastighet GPU/Minne: 350/1000. (minnet kan lett overklokkes til 1100)

Påmontert en Artic Cooling Silencer NV5 kjøler

Noen som har forslag til pris? Kostet vel rundt 4k nytt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et geforce 6800-kort koster ikke rundt 4000kr nytt, Link, selv om det er klokket litt høyere enn andre 6800-kort.

Man får nå andre kort som yter like bra, til rundt 1500kr butikknytt, så bruktprisen på det må i så fall være lavere enn det for at noen skal gidde å kjøpe det. Maks 1000kr vil jeg si.

Redigert: Kan godt hende man får tilsvarende for 1100kr ja. Da må du nok ned i 700kr for å få det solgt.

Skrevet
Et geforce 6800-kort koster ikke rundt 4000kr nytt, Link, selv om det er klokket litt høyere enn andre 6800-kort.

Man får nå andre kort som yter like bra, til rundt 1500kr butikknytt, så bruktprisen på det må i så fall være lavere enn det for at noen skal gidde å kjøpe det. Maks 1000kr vil jeg si.

Redigert: Kan godt hende man får tilsvarende for 1100kr ja. Da må du nok ned i 700kr for å få det solgt.

6715500[/snapback]

Du må lese hva jeg skriver Simen1, skriver jo att det KOSTET rundt 4k nytt, altså noe som speiler seg tilbake i tid :p

Kortet ble kjøpt for for ganske nøyaktig 2 år siden

Skrevet

6715500[/snapback]

Du må lese hva jeg skriver Simen1, skriver jo att det KOSTET rundt 4k nytt, altså noe som speiler seg tilbake i tid :p

Kortet ble kjøpt for for ganske nøyaktig 2 år siden

6715813[/snapback]

https://prisguiden.no/product.php?p...78d927f6bf943e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...