sdn Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Hei, når jeg i dag prøver å logge inn i WOW får jeg denne beskjeden: "You have used up your prepaid time for this account, please purchase more to continue playing." Har hatt account i rundt 1 år og har alltid blitt trukket automatisk for hver måned, men tydligvis er det noe feil med Blizzards økonomiavdeling eller noe. Det står på min account side at det skulle bli trukket 18.august for denne perioden og ved siden av en gul boks hvor det står "pending" Så dette betyr at de ikke har klart å få kontakt med banken min på 2 dager? Konto har dekning og kortet utgår ikke før sent neste år så dette er litt merkelig... Noen andre med samme problem? EDIT: skrivefeil Endret 20. august 2006 av sdn Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 20. august 2006 Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Jeg har hatt samme problem tidligere, også etter å ha blitt trukket jevnt og trutt i over ett år. Jeg la inn kredittkortopplysningene på nytt, men den ville ikke godta kortinformasjonen, og da jeg hadde prøvd tre av kortene mine fikk jeg ikke lov til å prøve på nytt før 24 timer senere. Da 24 timer hadde gått godtok den det faste VISA-kortet mitt igjen og jeg kunne spille igjen. Lenke til kommentar
sdn Skrevet 20. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. august 2006 Ja jeg la inn kortnummeret mitt på nytt rundt kl 16.00 idag og det var vellykket, og stod at det vil ta opptil 1 time. Får fortsatt ikke logget inn. Men i.o.m at det er søndag i dag får jeg vel bare vente til i morgen. Ser på wow-eu forumet at fler har problemer med dette i dag, men jeg for ikke postet der nettopp p.g.a accounten min er fryst mot min vilje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå