Jump to content
Sign in to follow this  
sdn

Visa ikke belastet av Blizzard...

Recommended Posts

Hei,

når jeg i dag prøver å logge inn i WOW får jeg denne beskjeden:

"You have used up your prepaid time for this account, please purchase more to continue playing."

Har hatt account i rundt 1 år og har alltid blitt trukket automatisk for hver måned, men tydligvis er det noe feil med Blizzards økonomiavdeling eller noe.

Det står på min account side at det skulle bli trukket 18.august for denne perioden og ved siden av en gul boks hvor det står "pending"

Så dette betyr at de ikke har klart å få kontakt med banken min på 2 dager?

Konto har dekning og kortet utgår ikke før sent neste år så dette er litt merkelig...

Noen andre med samme problem?

EDIT: skrivefeil

Edited by sdn

Jeg har hatt samme problem tidligere, også etter å ha blitt trukket jevnt og trutt i over ett år. Jeg la inn kredittkortopplysningene på nytt, men den ville ikke godta kortinformasjonen, og da jeg hadde prøvd tre av kortene mine fikk jeg ikke lov til å prøve på nytt før 24 timer senere. Da 24 timer hadde gått godtok den det faste VISA-kortet mitt igjen og jeg kunne spille igjen.

Ja jeg la inn kortnummeret mitt på nytt rundt kl 16.00 idag og det var vellykket, og stod at det vil ta opptil 1 time. Får fortsatt ikke logget inn.

Men i.o.m at det er søndag i dag får jeg vel bare vente til i morgen.

Ser på wow-eu forumet at fler har problemer med dette i dag, men jeg for ikke postet der nettopp p.g.a accounten min er fryst mot min vilje...