ChrML Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Nå som skolen har begynt er det best å legge seg tidlig har jeg funnet ut . Er så dritt kjipt å gå rundt å værra trøtt om dagene...
tradhtare Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Om man kan dø av å være for lenge våken vet jeg ikke. Men er du våken fem døgn i strekk så er du allerede i faresonen for å bli gal. Som i bokstavelig talt sinnsyk. Det ble jo brukt som tortur under kriger,før.
WaterMarked Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Har vore oppe 3døgn sån ca,blei litt tullete i hode ja... Arbeidsgiveren min lurte på hvor mye eg ville ha i lønn,og eg svarte at eg hadde faen ikke tatt penger av han,selv om eg visste det var idiotisk å si någe slikt men greide ikke å snakke skikkeligt.... :!:
Zappza Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Leste i Ill. Vitenskap at en mann på Fillipinene eller noe hadde vært våken i 45år, han klarte ikke sove p.g.a. en sykdom. Vi har forresten pratet om dette i Snedige Ting du lurer på
Dorian Gray Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Om man kan dø av å være for lenge våken vet jeg ikke. Men er du våken fem døgn i strekk så er du allerede i faresonen for å bli gal. Som i bokstavelig talt sinnsyk. Det ble jo brukt som tortur under kriger,før. 6717121[/snapback] Njaaaaaa. Forskjell på å være på LAN og å bli tvunget til å være våken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå