vgillestad Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Tenkte det var på sin plass å forbedre utseende på ubuntu'en min. Veit korleis eg vil ha det, men ikkje korleis eg skal få det til. 1. Korleis installere ein GTK-pakker? og evenetuellt korleis ein aktiverer dei. 2. Korleis kan ein få samla "Application-places-system" knappane til ein "ubuntu-knapp" lignande windows? 3.Korleis får ein sånn hurtistartlinje ala Mac?
Mr.Elendig Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 1. desktop -> preference -> theme -> install 2. er no berre tungvindt? 3. prøv f.eksempel pypanel
vgillestad Skrevet 20. august 2006 Forfatter Skrevet 20. august 2006 1. desktop -> preference -> theme -> install 2. er no berre tungvindt? 3. prøv f.eksempel pypanel 6710761[/snapback] 2. Tungvint? mulig det. Men veit du korleis ein endrar på det?
hockey500 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 det finnes noe lignende allerede. høyreklikk på gnome-panel, add to panel, så velger du den der. husker ikke hva den heter, men du finner den vel
Mr.Elendig Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Den heiter "main menu" Det er også eit prosjekt som totalt redesigner menyen, med bl. innebygd indexssøk og lit anna knask, noko ala det vista skal få.
comicz Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 (endret) Pypanel er vel ikke det han er ute etter i det hele tatt? gDesklets med Starterbar(eller hva den heter), evt. e17s alternativ? Endret 20. august 2006 av comicz
vgillestad Skrevet 20. august 2006 Forfatter Skrevet 20. august 2006 det finnes noe lignende allerede. høyreklikk på gnome-panel, add to panel, så velger du den der. husker ikke hva den heter, men du finner den vel 6711290[/snapback] takker. det var svar på 2! smooth=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå