Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mistet turbotrykk audi a4

A4T

Anbefalte innlegg

Skrevet

bilen en 97mod a4 1.8T lader ikke mer enn 0.1-0.2 etter bytte til kon filter. hadde ledningsbrudd til magnet ventilen men hjalp ikke å fikse det. skiftet magnet ventil og dump uten hell. har sjekket alle ledninger for lednigsbrudd, men alt er i orden. Får heller ikke feilkoder v diagnose test hos audi. Har samme spenning på alle komponenter som en annen lik bil som fungerer. Hva er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips: Ikke gjør for mye jallamekk, det lønner seg sjelden.

6711712[/snapback]

Har ikke gjort noe jalla. skiftet til nye originale deler. untatt konfilteret da, men det tok jeg fra en maken bil å det fungerte jo fint. så jeg skjønner liksom ikke hva som er galt.

Skrevet

Har du sjekket om du har luftlekkasjer etter turbo og fram til motor? Trykktester du systemet finner du fort ut om du har lekkasjer, f.eks den orginale luftkjøleren(ic) kan sprekke, spesielt hvis du har chip.

Skrevet

har sjekket alle slanger og ic å det er ingen lekksje. har ikke chippet bilen så tror neppe den er sprukket.

Skrevet

HJELP! Nå har jeg sjekket og sjekket men finner ikke noe. Ingen som har opplevd liknende eller vet noen som har opplevd det? alle tips mottas med stor takk!

Skrevet

Har byttet lmm, turbo virker fast og fin, ikke slarkete. wastegaten har jeg ikke fysisk sjekket men den henger iaf ikke..

Skrevet

På din type så sprekker ventilen(wastegaten) derfor tetter den ikke lengere slik at en klarer å få opp turbotrykk.Setter du en tang på slangen til vakumklokka som går til wastegaten skal du få fullt trykk hvis den er i orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...