Gå til innhold

Problemer etter innstalasjon av Service Pack 2


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har et problem etter innstalasjonen av SP2.

Har Win XP Home Edit. NOR og nå får jeg ikke slette noen som helst filer på harddisken etter at SP2 er innstalert. Når jeg gjør det ser jeg at en systemprosess drwtsn32.exe starter og så restarter explorer.exe seg selv og filen jeg ville slette er fortsatt der.

 

Noen løsning ?

 

Takker på forhånd for all hjelpen !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Har et problem etter innstalasjonen av SP2.

Har Win XP Home Edit. NOR og nå får jeg ikke slette noen som helst filer på harddisken etter at SP2 er innstalert. Når jeg gjør det ser jeg at en systemprosess drwtsn32.exe starter og så restarter explorer.exe seg selv og filen jeg ville slette er fortsatt der.

 

Noen løsning ?

 

Takker på forhånd for all hjelpen !

6707166[/snapback]

 

DrWatson er en errorhandler for Windows. En løsning er reinstallasjon av SP2.

Lenke til kommentar

Men jeg tror at Dr Watson går inni saken først når den registrerer et systemkrasj. Når jeg klikker på DELETE knappen for å slette en fil så låser maskinen seg helt og så kommer drwtsn32.exe til slutt for å feilmelde dette, men den prosessen krasjer også.

 

Har reinnstalert SP2 nå flere ganger (avinnstalert og innstalert på ny) uten hell.

Lenke til kommentar

Da er det bare en ting og gjøre, du kjører backupen du tok før du installerte SP2, scanner med Trend Micro online virusscan og installerer på nytt.

At ikke norton fant virus betyr ikke at det ikke er virus på maskina.

Vet ikke hvordan det er med 2006 versjonen men 2004 versjonen er lekk som ei sil.

Eventuelt en solid feilsøkingsrunde før du installerer SP2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...