aspic Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Ojojoj.. funker dette på den wifi tingen til nintendo også? Er den jeg har tenkt å kjøpe iaff..
Loff1 Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 Ojojoj.. funker dette på den wifi tingen til nintendo også? Er den jeg har tenkt å kjøpe iaff.. 6708254[/snapback] Nei. Du kan ikke bruke det samme kortet for å komme deg på nettet og sende demoer, hvis du ikke avinstallerer driveren og innstallerer den på nytt igjen.
Excelsion Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Ja, det eventuelt du, eller den som har skrevet artikkelen har glemt er at man må ha en tom cartridge. Har stressa litt med det der i ett par timer jeg nå. Litt tragisk at det ikke står at man trenger det.
Loff1 Skrevet 20. august 2006 Forfatter Skrevet 20. august 2006 Ja, det eventuelt du, eller den som har skrevet artikkelen har glemt er at man må ha en tom cartridge.Har stressa litt med det der i ett par timer jeg nå. Litt tragisk at det ikke står at man trenger det. 6708950[/snapback] Man trenger ikke det.
vizit Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 (endret) Ja, det eventuelt du, eller den som har skrevet artikkelen har glemt er at man må ha en tom cartridge.Har stressa litt med det der i ett par timer jeg nå. Litt tragisk at det ikke står at man trenger det. 6708950[/snapback] Man trenger ikke det. 6710238[/snapback] Har du klart å sende over demoer til dsen uten å ha en ledig cartridge? Hm,jeg får ikke startet WMBFront. Har xp hvis det har noe å si.. Endret 20. august 2006 av vizit
Excelsion Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Ja, det eventuelt du, eller den som har skrevet artikkelen har glemt er at man må ha en tom cartridge.Har stressa litt med det der i ett par timer jeg nå. Litt tragisk at det ikke står at man trenger det. 6708950[/snapback] Man trenger ikke det. 6710238[/snapback] Med det opplegget som står på den siden, så går det iallefall ikke.
Loff1 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Skrevet 21. august 2006 Ja, det eventuelt du, eller den som har skrevet artikkelen har glemt er at man må ha en tom cartridge.Har stressa litt med det der i ett par timer jeg nå. Litt tragisk at det ikke står at man trenger det. 6708950[/snapback] Man trenger ikke det. 6710238[/snapback] Med det opplegget som står på den siden, så går det iallefall ikke. 6711748[/snapback] Har du prøvd? Hva skjedde? Ja, det eventuelt du, eller den som har skrevet artikkelen har glemt er at man må ha en tom cartridge.Har stressa litt med det der i ett par timer jeg nå. Litt tragisk at det ikke står at man trenger det. 6708950[/snapback] Man trenger ikke det. 6710238[/snapback] Har du klart å sende over demoer til dsen uten å ha en ledig cartridge? Hm,jeg får ikke startet WMBFront. Har xp hvis det har noe å si.. 6711350[/snapback] Hva skjer når du prøver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå