Gå til innhold

Tåle mer alkohol?


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Hei folkens, idag blir en venn 20 år og jeg og ett par venner planlegger å bli dritings++

 

Så planen er å se hvem så tåler mest alkohol. Vi skal drikke ett shot øl hvert minutt i 1,5timer og ta det videre i ett litt lettere tempo. Problemet er at mitt konkurranse intstinkt vil gjøre alt som er mulig for å vinne (uten å jukse), og siden jeg er den minste av oss håper jeg noen har noen gode tips på småting jeg kan gjøre for få en liten fordel. :)

 

Har sovet lenge og ska spise frokost og ett større måltid før vi begynner skikkelig (halv 5)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta et par allergitabletter, så slipper du hvertfall hangover. Hva som skal til for å ikke bli fort dritings, er vel f.eks. å ikke være sliten, ha masse mat i magen, drikke vann (e.l.) mellom alkoholen, drikke sakte (ikke aktuelt i ditt tilfelle kanskje), få deg litt friskluft innimellom, og å rett og slett overbevise deg selv "nei jeg er ikke så full nå, det er bare noe jeg tror".

Lenke til kommentar
Smør fungerer, men vil heller anbefale noe med olje, f.eks sardiner i olje eller noe. Grunnen til at dette fungere er at olja legger seg som et lag langs ytterkanten av spiserøret og magesekken og gjør at alkoholen ikke så lett kommer ut i blodet. Håper det hjelper og lykke til :)

6705059[/snapback]

 

Olje er bra.

 

F.eks bøtter du innpå tran før du begynner.

Mer drastike milder er å ta narkotika som Amfetamin. Da merker du garantert ikke alkoholen :yes:

 

øke kroppsmassen er og en ide

Ellers kan du spise deg god og mett før du begynner. Gjelder også å være uthvilt.

Spis gjerne noe under drekkinga.

Kast opp i skjul :yes:

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...