Jump to content
Sign in to follow this  
Lxz

Jeg er stengt ute av min egen PC!?

Recommended Posts

ok nå har jeg gjort det jeg ikke skulle ha gjort. jeg har gjort meg selv en gjest bruker på min egen bærbar pc.

Jada. dere kan begynne å le og lure på hvordan det skjedde men jeg har ikke peiling. jeg satt på en finger av trykk system på også var jeg en bruker. ikke som adimistrator men faktisk som en gjest. og det er bare en bruker der nå. kan ikke skjønne dette.

SOS! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre denne helgen. og skole begynner snart. må vist være admin til det.

Ha en fin dag og beklager at jeg forstyrrer deres helg. :cry:

Edited by dj-virus

Prøv å logg inn i sikkerhetsmodus (hold F8 inne under oppstart). Når du er inne i sikkerhetsmodus kan du lage nye brukere osv. tror jeg.

Det er riktig, når du går inn i sikkerhetsmodus får du opp valg om du vil logge deg på din egen eller som administrator.

da velger du bare administrator og fikser det du skal

Kunne du ikke bare velge bytt bruker når du er logget inn som gjest? Du får vel det alternativet når du trykker start->avslutt?

Kunne du ikke bare velge bytt bruker når du er logget inn som gjest? Du får vel det alternativet når du trykker start->avslutt?

6704224[/snapback]

dessverre men jeg har ikke den muligheten. kommer bare avslutmaskinen eller logg av. og pluss at det ser ut som en windows 95 orginal. det er ikke den nydelige

XP versionen :huh:

Du kan og trykke ctrl + alt + delete, to ganger i velkomst skjermen.

Dette vil gi deg den gamle login boxen, her kan du logge inn på administrator...

For nei, det går ikke an å slette administrator, det er en "skjult" bruker som alltid vil vere der.