narutoninpou1 Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Er det mulig å tilegne harddisk et ntfs filsystem uten å formatere hele skitten..? Harddisken har plutselig mistet sitt filsystem etter jeg formaterte datan min, så nå lurer jeg på om det er mulig å tilegne filsystem til harddisken uten å formatere den.?
ilpostino Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Er det mulig å tilegne harddisk et ntfs filsystem uten å formatere hele skitten..? Harddisken har plutselig mistet sitt filsystem etter jeg formaterte datan min, så nå lurer jeg på om det er mulig å tilegne filsystem til harddisken uten å formatere den.? 6701976[/snapback] såvidt jeg vet så går ikke dette. Fat16/Fat32 er standard filsystem på eksterne disker... dette for at den skal kunne bli lest av så å si alle os'er..
narutoninpou1 Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 såvidt jeg vet så går ikke dette. Fat16/Fat32 er standard filsystem på eksterne disker... dette for at den skal kunne bli lest av så å si alle os'er.. 6702061[/snapback] Ok det var trist..
LYStGASS Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 (endret) Hvis du setter disken over på en ekstern pc med win98 og kjører den opp i nettverk, kan du overføre alle filene til ønskede NTFS partisjoner..en enkel høkkertmåte for folk med en gammel PC i bakhånd Endret 19. august 2006 av LYStGASS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå