_KroSjefen_ Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 var det i dag me skulle få vite meir om ps3 eller var det ikkje før i morgen..? lar noen plasser att det kansje ikkje var før i morgen..?
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Var det bare det? Rosa PS2?. Håper aksjene går ned 6716503[/snapback] Hmmm de falt fort de aksjene: Aksjekursen i fritt all.. Sony konkurs etter storsatsing på rosa PS2 også kalt "My little pSony"
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Okay!! Hold dere fast!! Det har kommet en til pressemelding! http://www.scee.presscentre.com/Content/De...54&NewsAreaID=2 Enjoy Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):
tommmy Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Var major announcement at det kom en rosa ps2 å at prisen på ps2 har sunket til 129€? Snakker om antiklimaks.
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Det var da egentlig en kongekommentar som var lagt inn som kritikk innpå Spong sine sider da: No, but you can decide whether to hype these announcements as PS3 announcements or not. Which you did. Here's the rest of the "major announcements" for the week: "PSP GOES P!NK - In a Unique Collaboration with the Artist P!nk" Dated for today http://www.scee.presscentre.com/Content/De...52&NewsAreaID=2 "Sony Computer Entertainment Europe Announces New Price for PlayStation 2" Dated for Wednesday http://www.scee.presscentre.com/Content/De...53&NewsAreaID=2 Now, you go and report on these and figure out how these warrant an article like the one posted here, with the implied connection to PS3. Han eier jo både ræva og skjorta på Spjong foreløpig da..
Chaqwa Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Fhj ta refresh på den aksje greia, ser ut som den faller nå. Vet ikke hvor dramatisk fallet er, men den er på vei nedover ihvertfall
Runebassen Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 hah, ler meg skakk av Sony og PS3!! :!: *flire*
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 hah, ler meg skakk av Sony og PS3!! :!: *flire* 6717592[/snapback] Her ser vi hvor mye Sony hetsen er verd! En nettside kommer over noe informasjon som de ser at de kan bringe fler besøkende til nettsida si med. De tror de har et scoop, og hyper fansa med tøys og spekulasjoner. Oooooooooog konklusjonen er? Sony er idioter og PS3 er noe tull? Jeg gir meg over for den endeløse massen vi har av reinspikkede idioter vi har i verden. Er jaggu mange folk her i verden som man skulle tro var satt her bare for å bruke oksygen.
Runebassen Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 (endret) Oooooooooog konklusjonen er? Sony er idioter og PS3 er noe tull? Jeg gir meg over for den endeløse massen vi har av reinspikkede idioter vi har i verden. Er jaggu mange folk her i verden som man skulle tro var satt her bare for å bruke oksygen. 6717624[/snapback] Shut up fanboy, hehe-hoho!! ..kanskje de lager en rosa PS3 til deg til jul!?! Endret 21. august 2006 av Runebassen
KayAU Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Ok, då har eg oppdatert topp-5-lista over dei svakasta "comeback"-kommentarane i historia: 1. "Oh yeah?" 2. "Well, you're...whatever." 3. "Shut up fanboy, hehe-hoho!! ..kanskje de lager en rosa PS3 til deg til jul!?!" 4. "Well, so is your momma." 5. "You're stupid!" ...og klassikaren "You're rubber, I'm glue" er dermed ute av lista. Jaja, den hadde nokre gode år. Kay
Runebassen Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 (endret) Hehe, takker!! Tar det som et kompliment jeg..!! :!: Uh-oh.. here comes the fanboys.. I'm out'a here!! Endret 21. august 2006 av Runebassen
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 (endret) Kan ikke Sony holde kjeft frem til November nå? Dette er jo et ganske verdiløst announcement, og Spong burde iallefall gå til sengs. Endret 21. august 2006 av Slettet-t9DveYkZ
Novocaine Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Den rosa PS2en var jo raw. Men den passer jo ikke inn noe sted.
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Hehe, takker!! Tar det som et kompliment jeg..!! :!: Uh-oh.. here comes the fanboys.. I'm out'a here!! 6717791[/snapback] Du er ikke flau over å legge alderen din ut på profilen din Rune? Det hadde jaggu jeg vært
Knebel Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Kan ikke Sony holde kjeft frem til November nå? Dette er jo et ganske verdiløst announcement, og Spong burde iallefall gå til sengs. 6717812[/snapback] Det er jo det de gjør da?
Runebassen Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 (endret) Du er ikke flau over å legge alderen din ut på profilen din Rune? Det hadde jaggu jeg vært Svarte da, hvor hårsår de pubertale-tenårings-fanboysene kan bli da..!! Endret 21. august 2006 av Runebassen
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Mye hets mot den rosa PS2en her, ikke rart når det kommer fra et forum omhandlende spill/data og den absolutte majoriteten er boys (fanboys, lol). Men ser vi det fra en annen side, f.eks. jenter uten særlig erfaring med spillkonsoller kan pipen fort få en annen lyd. Jeg har noen jentevenner som har kjøpt seg PS2 utelukkende for SingStar, og felles for dem alle er at de gjemmer vekk konsollen når den ikke er i bruk fordi de synes den ser stygg ut. Nå vet jeg ikke om de ville likt den rosa versjonen bedre, men det kan da lett tenkes at noen vil finne den mer tiltrekkende enn den svarte. For ikke å snakke om alle tullegavene etc. som resulterer i en rosa Playstation. Synes Sony gjør et enkelt, men effektivt trekk her: en enkel endring på noe som allerede eksisterer. Det koster dem ingenting å gjøre, men vil nok likevel gi en fin slump penger i kassen. Og det er da uansett greit at de gir folk litt valgfrihet mtp farger vel?
Straffa Skrevet 21. august 2006 Forfatter Skrevet 21. august 2006 (endret) Jeg forsvarer ikke den hetsingen som foregår, men dette måtte komme når Sony gir ut en knæsj rosa pimpstation Endret 21. august 2006 av avanore
Anbefalte innlegg