Mattlakk Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Hei, Broren min lurer seg inn på datan min mens jeg er borte, Fordi han skal bruke msn, Isteden for å bare skifte passord på pc'n så vil jeg heller ta hevn! Er det mulig å finne ut passordet hans på en måte? Han har logget inn mange ganger, men har ikke valgt "husk passord" Er det mulig ? mvh
ChrML Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 (endret) Last ned Ghost Keylogger. Det kan logge alt av tastetrykk som foregår på din PC og vinduet det skjer i til en kryptert logg som kan leses ved å trykke en spesiell tastekombinasjon og skrive inn et passord. Den vises ikke på Windows Task Manager. Bare installer det og etter han har vært på MSN neste gang på PC'en din bare åpner du loggen og leser passordet hans. Du kan også se alt han har skrevet til de han snakker med og annet han har skrevet med tastaturet . Endret 17. august 2006 av chrml
Abnegation Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Måtte denne tråden brenne i Hælvetes varme undergrunner!
Plomma2 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Måtte denne tråden brenne i Hælvetes varme undergrunner! 6714327[/snapback] Sjokolademelk er godt.
Øssa Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Måtte denne tråden brenne i Hælvetes varme undergrunner! 6714327[/snapback] Er du broren til Crawford? :!:
Barkster Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Last ned Ghost Keylogger. Det kan logge alt av tastetrykk som foregår på din PC og vinduet det skjer i til en kryptert logg som kan leses ved å trykke en spesiell tastekombinasjon og skrive inn et passord. Den vises ikke på Windows Task Manager. Bare installer det og etter han har vært på MSN neste gang på PC'en din bare åpner du loggen og leser passordet hans. Du kan også se alt han har skrevet til de han snakker med og annet han har skrevet med tastaturet . 6694992[/snapback] jaha den det programmet du linker til har hele 3 virus i seg
ChrML Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Last ned Ghost Keylogger. Det kan logge alt av tastetrykk som foregår på din PC og vinduet det skjer i til en kryptert logg som kan leses ved å trykke en spesiell tastekombinasjon og skrive inn et passord. Den vises ikke på Windows Task Manager. Bare installer det og etter han har vært på MSN neste gang på PC'en din bare åpner du loggen og leser passordet hans. Du kan også se alt han har skrevet til de han snakker med og annet han har skrevet med tastaturet . 6694992[/snapback] jaha den det programmet du linker til har hele 3 virus i seg 6714517[/snapback] Vel, det er en keylogger... selvfølgelig vil antivirus programmer kalle det et virus men har brukt det selv. Det gjør ikke uønskede ting annet enn å logge tastetrykka (som antivirus programmer oppfatter som "uønsket" selvfølgelig).
Zethyr Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Du kan jo bare bruke google og finne deg et verktøy til å knekke msn-passordet? De er enkle å knekke (noen få minutter), og eventuelle programmer pleier å gi deg instrukser.
Bytex Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jah, la denne tråden bli en guide for morro-hackere som cracker msn-passordet til vennene sine og herjer rundt.
Kamikazesmurf Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Keyloggere er vel egentlig ulovlig å bruke på folk uten at de blir opplyst om det, men hvis situasjonen er at han bruker maskinen din uten lov blir det jo noe annet... Tror jeg
pessimisten Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Du kan jo bare bruke google og finne deg et verktøy til å knekke msn-passordet? De er enkle å knekke (noen få minutter), og eventuelle programmer pleier å gi deg instrukser. 6720676[/snapback] eks?
ChrML Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Du kan jo bare bruke google og finne deg et verktøy til å knekke msn-passordet? De er enkle å knekke (noen få minutter), og eventuelle programmer pleier å gi deg instrukser. 6720676[/snapback] Tullball. MSN er rimelig bruteforce sikra (etter fem forsøk sperres kontoen for en halvtime). Dessuten er har et sju bokstaver passord ganske mange milliarder kombinasjoner med koder som ville tatt dekader å knekke selv hvis ikke bruteforce sikringen hadde vært der. Microsoft har også logger som enkelt kan spore "hackeren" tilbake til deg. Exploits blir fiksa dagen de finner den hvis feilen ligger i nettverket. Dessuten er det ulovlig. Jeg vil tro du lovlig kan logge alle tastaturtrykka på din egen PC selv om andre bruker den. Keylogging er den absolutt enkleste måten å gjøre dette og du vil som bonus også kunne lese alt annet han trykker på PC'en din.
pessimisten Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Du kan jo bare bruke google og finne deg et verktøy til å knekke msn-passordet? De er enkle å knekke (noen få minutter), og eventuelle programmer pleier å gi deg instrukser. 6720676[/snapback] Tullball. MSN er rimelig bruteforce sikra (etter fem forsøk sperres kontoen for en halvtime). Dessuten er har et sju bokstaver passord ganske mange milliarder kombinasjoner med koder som ville tatt dekader å knekke selv hvis ikke bruteforce sikringen hadde vært der. Microsoft har også logger som enkelt kan spore "hackeren" tilbake til deg. Exploits blir fiksa dagen de finner den hvis feilen ligger i nettverket. Dessuten er det ulovlig. Jeg vil tro du lovlig kan logge alle tastaturtrykka på din egen PC selv om andre bruker den. Keylogging er den absolutt enkleste måten å gjøre dette og du vil som bonus også kunne lese alt annet han trykker på PC'en din. 6720812[/snapback] hvordan funker dette programmet? trenger det instalasjon eller fungerer det som et "standalone" program?
kjehaako Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Nå har jeg ikke brukt dette siden MSN Messenger var i versjon 6.0, men jeg tror at det finnes en 'fake Messenger', som ser ut som påloggingsvinduet, men egentlig bare gir en feilmelding når noen forsøker å logge på. Samtidig lagrer den alle brukernavn og passord på folk som har forsøkt. Det funker greit, men er forholdsvis lett å gjennomskue, feilmeldingen er nok litt spesiell.
Zethyr Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Du kan jo bare bruke google og finne deg et verktøy til å knekke msn-passordet? De er enkle å knekke (noen få minutter), og eventuelle programmer pleier å gi deg instrukser. 6720676[/snapback] Tullball. MSN er rimelig bruteforce sikra (etter fem forsøk sperres kontoen for en halvtime). Dessuten er har et sju bokstaver passord ganske mange milliarder kombinasjoner med koder som ville tatt dekader å knekke selv hvis ikke bruteforce sikringen hadde vært der. Microsoft har også logger som enkelt kan spore "hackeren" tilbake til deg. Exploits blir fiksa dagen de finner den hvis feilen ligger i nettverket. Dessuten er det ulovlig. Jeg vil tro du lovlig kan logge alle tastaturtrykka på din egen PC selv om andre bruker den. Keylogging er den absolutt enkleste måten å gjøre dette og du vil som bonus også kunne lese alt annet han trykker på PC'en din. 6720812[/snapback] Det er vel heller snakk om å knekke lokalt lagrede hashes av et passord? Hvertfall har msn funka slik før.
Zethyr Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Tullball. MSN er rimelig bruteforce sikra (etter fem forsøk sperres kontoen for en halvtime). 6720812[/snapback] Kom på en ting: dette kan da vel ganske enkelt fikses med litt jobbing med disassemblyen?
ChrML Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Zethyr, han har ikke lagret passordet på klienten. Isåfall kunne trådstarter bare logget seg på sånn helt uten videre. Ghost Keylogger installeres som et vanlig program. Tror ikke det er gratis, men prøveversjonen holder kanskje til det du skal bruke det til? Når det er installert kan du konfigurere et passord og en hemmelig tastatur kombinasjon du bruker for å få opp programmet. Fex Ctrl + Alt + R. Programmet ligger hele tiden i skjul (også fra Task Manager) og logger alt som skrives på maskinen sålenge det ikke er deaktivert. For å se loggen trygger du den hemmelige tastekombinasjonen hvor som helst, skriver inn passordet i dialogen, så kan du se igjennom loggene. I ditt tilfelle kan du lese alt han har skrevet på tastaturet, inkludert passordet på innloggingen og det han har skrevet i samtalene sine.
pessimisten Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Zethyr, han har ikke lagret passordet på klienten. Isåfall kunne trådstarter bare logget seg på sånn helt uten videre. Ghost Keylogger installeres som et vanlig program. Tror ikke det er gratis, men prøveversjonen holder kanskje til det du skal bruke det til? Når det er installert kan du konfigurere et passord og en hemmelig tastatur kombinasjon du bruker for å få opp programmet. Fex Ctrl + Alt + R. Programmet ligger hele tiden i skjul (også fra Task Manager) og logger alt som skrives på maskinen sålenge det ikke er deaktivert. For å se loggen trygger du den hemmelige tastekombinasjonen hvor som helst, skriver inn passordet i dialogen, så kan du se igjennom loggene. I ditt tilfelle kan du lese alt han har skrevet på tastaturet, inkludert passordet på innloggingen og det han har skrevet i samtalene sine. 6722590[/snapback] det var vist også noe med at den sender info til mail hvis du vil det
iChristian Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Isteden for å bare skifte passord på pc'n så vil jeg heller ta hevn! Er det mulig å finne ut passordet hans på en måte? Han har logget inn mange ganger, men har ikke valgt "husk passord" 6694971[/snapback] Jeg ser ikke helt hvordan du skal kunne hevne deg, men det får være så
Snorre Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Og hvordan kan man vite at programmet ikke i hemlighet sender all denne informasjonen videre til en annen mottaker et sted? Bare lurer jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå