Gå til innhold

Firefox 2.0 kommer i oktober

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som hvet om 2.0 biler bruken så mye minne som 1.5.0.6`?

6692337[/snapback]

håper den ikke gjør det, folk sier den bruker mindre minne enn opera og IE, men den kan ikke måle seg med de to :nei:

Skrevet
Noen som hvet om 2.0 biler bruken så mye minne som 1.5.0.6`?

6692337[/snapback]

håper den ikke gjør det, folk sier den bruker mindre minne enn opera og IE, men den kan ikke måle seg med de to :nei:

6692555[/snapback]

Oi, aldri sett det før :D 90 Mb minne for en browser, men funker fint med firefox syntes jeg :) flere og flere bruker den også, tror den vil ta kraftig innpå IE. Før var jeg en IE_type, men etter å ha prøvd firefox etter sterke annbefalinger, ble det Firefox 24/7

Skrevet (endret)

Velvel, IE7 Beta3 er også langt fra ferdig (langt fra RC etter min mening), så denne utsettelsen bekymrer meg lite.

EDIT: RAM er jo så billig nå til dags at minnebruk er LANGT fra så viktig som før.

Endret av Ar`Kritz
Skrevet
Det er greit om den blir utsatt om vi slipper en del sårbarheter. Det er ivertfall dumt å slippe et uferdig produkt som vil være usikkert.

6693404[/snapback]

Enig. Men nettop derfor syns jeg ikke man bør gå ut med lanseringsdatoer før et produkt er nesten helt ferdig.

Skrevet

Ikke at det haster, denne versjonen jeg har nå funker fint. Men jeg skal nok bytte til den nye versjonen når den kommer. Min FF bruker 57 MB i skrivende stund, er det mye?

Skrevet
Velvel, IE7 Beta3 er også langt fra ferdig (langt fra RC etter min mening), så denne utsettelsen bekymrer meg lite.

EDIT: RAM er jo så billig nå til dags at minnebruk er LANGT fra så viktig som før.

6692935[/snapback]

Det du skriver der om RAM kunne ikke blitt mer feil å si. Flesteparten her på forumet har kanskje 1-2 GB minne, men en standard famile-pc idag ligger nok fortsatt på mellom 256-512MB minne. Og det er i Norge her vi tjener godt og er blant de billigste i verden på hardware (ihvertfall i forhold til lønn osv). Ellers i verden er det mange som henger etter på IT-fronten. Norge er bare en dråpe i havet blant alle de andre brukerne av Firefox. Så minnebruk er definitivt et meget aktuelt tema, og burde alltid være det.

Min Firefox bruker i skrivende stund 121MB minne. Mye for en nettleser spør du meg..

Skrevet

Hos meg bruker Firefox 1.5.0.6 nå 517164 kB minne når jeg har oppe cirka 50 faner, noe som er cirka tidobbelt i forhold til versjon 1.0.7. Jeg har prøvd å gjøre mange innstillinger men ingen har så langt gitt forbedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...