Gå til innhold

Hva skjer med Conroe Shuttle?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror han mener at han lurer på hva som skjer med Shuttle som støtter Conroe CPU'ene...

6690412[/snapback]

 

Det har du helt rett i!

 

Jeg har tenkt på å bygge selv, men shuttle har da fine ferdige produkter som du kun trenger RAM, HDD og CPU til. Et skjermkort er jo å foretrekke, men blir ikke første pri.

Lenke til kommentar

Hmm det kommer vel snart.

 

Men det er mye mye bra løsnigner der ut. Hvis du har råd til en Conroe shuttle (som sikkert blir på 4000 elnos) med conroe da seff, og brukbart skjermkort / ram / hd så er du fint oppe i 10-12.000

 

For dne prisen får du en god pc med et godt kabinett og hovedkort...

Lenke til kommentar

Hei, funker ikke denne

shuttelen til intel core 2 duo?

 

Er 1066FSB, mener det er maks FSB for core 2 duo så burde vel funke:)

 

edit:

Jeg likte det kabinettet virkelig godt, men ser det er bare _250_watt strømforsyning. alle forslagene jeg har sett her på forumet har 400+, helst 500W. Kan en kyndig person svare på om den strømforsyninga der blir for lite til en E6600 prosessor og et greit skjermkort?

Endret av macmanlady
Lenke til kommentar
Hei, funker ikke denne

shuttelen til intel core 2 duo?

 

Er 1066FSB, mener det er maks FSB for core 2 duo så burde vel funke:)

 

edit:

Jeg likte det kabinettet virkelig godt, men ser det er bare _250_watt strømforsyning. alle forslagene jeg har sett her på forumet har 400+, helst 500W. Kan en kyndig person svare på om den strømforsyninga der blir for lite til en E6600 prosessor og et greit skjermkort?

6699168[/snapback]

 

etter hva denne støtter av cpu så finner jeg det ikke på denna lista

http://global.shuttle.com/Support/SupportL...G5M%20(FD36V1.x

Lenke til kommentar

det er sn37p2 du leter etter, den er ikke i salg men er vel snart på tur.

 

har ventet lit på dette selv. men blir lit skeptisk til conroe, dukker jo opp så mye varme problem om den. varm cpu, varm chipset osv. og veldi høyt strøm forbruk. noe som gir mere varme og mindre strøm til store skjermkort og overklokking

 

fikk da mere tro på shuttle AM2 939 var ett kaldt system. men AMD har klart og få ned strømforbruket med 45 W ved overgang til AM2 og det er flott.

 

noe anna er at amd sin kommende K8L cpu visst kommer til AM2 og jeg håper denne støttes av de chipsettene vi ser i dag. noen som vet?

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...