Gå til innhold

Shuttle. 15kr. Gaming

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Du bør heller investere i et X1900XT til 2700kr enn et 512MB 7900GT til over tre tusen spør du meg...

6689381[/snapback]

Jeg er enig ytelsemessig. Men X1900XT er vel muligens for støyende. Det er ivertfall varmt.

Hilsen,

efikkan.

6689411[/snapback]

dette er noe jeg støtter......... det støyer litt når man spiller. men det drar lufta ut av kabinettet. vifte hastighet under ikke spilling manipuleres til ca 20 % av max så da kan man ikke klage. du må ihvertfall ikke kjøpe 7900gt til 3300,- det er bortkasta penger. tror ikke det kortet er fett nok til og kunne dra nytte av 512 mb ram. 1900xt derimot :yes: passiv kjøler eller kjøler som dumper varme i kabb er ikke bra. det blir ikke stillere siden kabb vifter girer opp for og kvitte seg med varmen

hvorfor anbefaler dere nå cpu kjøler boxen er 20 x 20 x 32 cm stor......... leste review og de sa at det ikke var plass til o bytte kjøler da ting var flytta for og gi større plass til skjermkort.

har dessuten lyst på en slik selv. har du tenkt og klokke litt*? m2 klokker veldi bra

Endret av leifeinar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmål!

Tar ikke 1900XT opp 2 kort plasser? Er det plass i shuttle`n til dette? :p

Kompissen min fikk visstnok ikke plass til 1900XT i sin Aopen Xcube EZ(noentall).. :p

Skrevet (endret)

jeg har tenkt å kjøpe meg en stasjonær pc, men barebones ser kulere ut... tenker at jeg kjøper en helt lik barebones og med samme innhold...

bare med et X1900 XT grafikk kort

Endret av Albert89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...