Gå til innhold

Hva er det ultimate gaming-tastaturet?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Keytronic til omtrentlig 120 kr :p Aldri hatt et bedre tastatur. Tåler en god del juling og :p Suger i CS så det blir litt av det :roll:

6729558[/snapback]

Jeg har et 5-7 år gammelt Key Tronic... Det fungerer supert.. Caps Lock lampa har streika, men ellers er det utrolig deilig å skrive på!

Og er det deilig å skrive på, ja da er det deilig å spille på (min mening).

Endret av Hrisebro
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg så et tastatur i VG (helg?) på den siden som heter Tekno(?).

Det var ganske standard, men det hadde blått lys under alle tastene, noe som gjør at man kan spille med lyset av!

Har kastet avisen, men har veldig lyst på det.

Noen som kan tenke seg hva det heter?

Skrevet
Hei!

Jeg så et tastatur i VG (helg?) på den siden som heter Tekno(?).

Det var ganske standard, men det hadde blått lys under alle tastene, noe som gjør at man kan spille med lyset av!

Har kastet avisen, men har veldig lyst på det.

Noen som kan tenke seg hva det heter?

6745914[/snapback]

Saitek Eclipse?

Skrevet

vell, jeg liker veldig godt Saitek Eclipce... jeg vil anbefale det ;) skikkelig deilige taster som er alltid lette og trykke ned og ikke beveger seg rundt :p

Skrevet (endret)

Har G15 og det er ganske praktisk med alle dei G knappene på siden men eg har klart å sølt noe svip nedi der så hos meg funker dei ikkje mer!

Skal se om eg kan få åpnet det snart! :)

Og vil anbefale G15 :thumbup:

G15 har også lys under tastene som lyser veldig godt og man kan velge mellom to lysstyrker og man kan osgå koble ut windows knappen under spilling slik at man ikkje tilfeldigvis kommer borti i den!

Endret av raging king
Skrevet
Wow, har lyst på Eclipse. Men noen som vet om man ser tastene godt i mørket? Om du ser hvilken tast det er liksom, ikke bare at det er en tast der.

6753459[/snapback]

Hadde ingen problem med å se knappene klart da eg prøvde det hos ein kompis. :)

Skrevet
Har G15 og det er ganske praktisk med alle dei G knappene på siden men eg har klart å sølt noe svip nedi der så hos meg funker dei ikkje mer!

Skal se om eg kan få åpnet det snart! :)

Og vil anbefale G15 :thumbup:

G15 har også lys under tastene som lyser veldig godt og man kan velge mellom to lysstyrker og man kan osgå koble ut windows knappen under spilling slik at man ikkje tilfeldigvis kommer borti i den!

6753947[/snapback]

Jeg vil i så fall vente til det kommer med norsk tasteoppsett. Men går det an å slå av lyset?

Skrevet

jeg bruker det tastaturet jeg fikk med datamskinen og er veldig fornøyd med det. har også en veldig bra mus som jeg fikk byttet mot den elendige musa jeg fikk med dataen siden den ikke virket

Skrevet

Jeg sitter og med et keytronic tastatur. Kjempebra tastatur til både spilling og skriving, pluss at det er billig, så man kjøper bare et nytt om man søler eller noe på det..

Skrevet

Hadde selv gått for ett G15 tastatur hvis det hadde hatt norsk tegnsett, men akkurat at det mangler blir et stort minus for meg. Skal derfor skaffe meg Saitek Eclipse 2.0 når det kommer. Ser bra mye bedre ut enn 1'ern

Skrevet (endret)

Akkurat fått et Saitek Gaming Keyboard ("Eclipse 2.0") sendt fra gamezone.

De har 1 igjen pr. 19:12 i dag.

Fikk inn en del i dag, men ser ut til at de fleste gikk rett ut.

Endret av Spinner109
Skrevet

Det beste er vel det du har brukt lengst :) Selv liker jeg de Keytronic-tastaturene som fulgte med Cinet-hjemmePC'ene i 1998-99. Har faktisk 2 stk, og tilgang til mange flere :)

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
Er det noen som har noen anbefalinger å komme med angående gode gaming-tastatur? Jeg har googlet litt og fant følgende:

Zboard Gaming Keyboard - det ser generelt ganske rotete ut, og jeg liker ikke måten de vanlige tastene er organisert på, så jeg tror ikke dette er aktuelt. Man bør jo uansett kjøpe egne keysets for å "dra nytte av" dette produktet.

MERC Gaming keyboard - dette ser MYE bedre ut (det har faktisk normalt tasteoppsett i tillegg).

Fang Gamepad - denne ser ganske interessant ut, ettersom man fint kan beholde sitt vanlige tastatur (jeg vurderer Das Keyboard :p ). Masse taster lett tilgjengelig rundt "WASD"-tastene. Den har også fått gode omtaler rundt om på nettet.

Et utall ting fra denne siden - ingenting frir umiddelbart til meg (bort sett fra Das Keybaord), det meste ser rotete ut. Fang Gamepad virker mye bedre organisert.

Logitech Gaming Keyboard - Den ser jo tøff ut, og den har normalt tasteoppsett i tillegg til ekstra. Skjermen virker meningsløs, dog. Dessuten finnes den ikke med norsk tasteoppsett ennå (men jeg har hørt rykter om noe i slutten av måneden).

Vel, jeg må si at Fang Gamepad til ca 350 på Flexi-Data stiller sterkest akkurat nå. Jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe noe i nærmeste fremtid, jeg bare rekognoserer litt. :) Erfaringer/tips?

6688482[/snapback]

Z-BOARD seff

Skrevet

Ikke vurder å kjøpe zboard. De stinker.

Jeg har ingen sterke meninger på tastatur. Er mye det samme. Dell sine er som regel er bra utgangspunkt.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
Ikke vurder å kjøpe zboard. De stinker.

Jeg har ingen sterke meninger på tastatur. Er mye det samme. Dell sine er som regel er bra utgangspunkt.

6861480[/snapback]

hvorfor syns du at z-board stinker?

jeg syns det er jævlig deilig tastatur.

tasteoppsettet er det samme som på et norsk tastatur.

og hvis du har sjekka hvor de gaming tastaturene topicstarter har tatt med, så kommer over halvparten av dem fra z-board.

Skrevet
vel, selv bruker jeg saitek eclipse og trives bra med det, har anbefalt det til andre spillere også, og de ble fornøyd.

Er det noe fancy på det? nei, men er gode knapper og bra kvalitet og det er det som teller når man spiller, trenger ikke 140 xtra knapper som er formet rart.

Hvis du ikke liker lyset i tastene, så er det bare å skru de av. eclipse 2 er vel rett rundt hjørnet også tror jeg.

6692874[/snapback]

vell, jeg liker veldig godt Saitek Eclipce... jeg vil anbefale det ;) skikkelig deilige taster som er alltid lette og trykke ned og ikke beveger seg rundt :p

6750237[/snapback]

Enig med disse to, kjempetastatur som tåler en støyt og er behagelig og lett å skrive på. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...