Gå til innhold

Ny Cpu til under 1.0k - 1.5k?

Loled

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg skal kjøpe ny CPU som er bedre enn sen cpun jeg sitter med nå:

AMD 3200+ 2,4Ghz

Hvilken cpu bør jeg velge av Intel Og amd til 1.000k - 1.500k?

Ps. Helst en prosessor som clocker bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei jeg skal kjøpe ny CPU som er bedre enn sen cpun jeg sitter med nå:

AMD 3200+ 2,4Ghz

Ps. Helst en prosessor som clocker bra!

6684682[/snapback]

Skal du beholde dagens hovedkort? I så fall, hvilken sokkel er det?

Skrevet (endret)

nei nytt Hk og prosessor... det er det samme hvilken sokkel det er... helst PCI X :D

Endret av Loled
Skrevet

selfølgelig E6300, men tre ting er gale med den: den er vanskelig å få tak i for tiden og den koster over 1500 (1600) og er ganske viktig med et HK i over 1000-kroners klassen hvis du skal overklokke.

men det gode er at for de usle 1600 kronene, så får du deg en prosessor, som på en god luftkjøler kan overklokkes til å bli nesten like god AMDs 8000-kroners prosessor FX-62

Skrevet
selfølgelig E6300, men tre ting er gale med den: den er vanskelig å få tak i for tiden og den koster over 1500 (1600) og er ganske viktig med et HK i over 1000-kroners klassen hvis du skal overklokke.

men det gode er at for de usle 1600 kronene, så får du deg en prosessor, som på en god luftkjøler kan overklokkes til å bli nesten like god AMDs 8000-kroners prosessor FX-62

6692749[/snapback]

Vel den ser ikke vanskelig å få takk i slik som de dyrere CPUen som E6600 er. Ser på prisguiden

Skrevet

Tror ikke du får tak i noen så dyre prosessorer fra noen av dem. Det er forresten like kort å skrive 1000 - 1500 som 1.0k - 1.5k, og så slipper du å blande . og , i tall.

Skrevet

Tror ikke du får tak i noen så dyre prosessorer fra noen av dem. Det er forresten like kort å skrive 1000 - 1500 som 1.0k - 1.5k, og så slipper du å blande . og , i tall.

6693259[/snapback]

hehe det virket litt dyrt ja :p tror ikke jeg hadde giddet å bruke så mange lapper på en prosessor :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...