Jump to content
Sign in to follow this  
frank_jarle

Behandlings tid hos Komplett?

Recommended Posts

fikk sendt tilbake en minne-modul til komplett i forrige uke, denne fikk de den 10 august. Så jeg regnet med at det ville ta dem ett-par dager å teste modulen samt sende meg en ny email om at de sender meg en ny minne modul.

 

Så langt har jeg ikke hørt noe, jeg har aldri gjørt så bra "research" på noe som ikke fungerer som den. To bilde med mobilen min, printet dette og sendte med som "bevis" bure ikke ta dem lang tid å verifisere hva som er feil på en minnebrikke?

 

Så jeg bare lurer hva er deres erfaring med behandlingstiden hos Komplett?

 

Frankie

Share this post


Link to post

Det finnes vel en tråd om dette(?)

 

Mine erfaringer er dårlige når det gjelder kundeservice!

 

Forbered deg på et par måneder med venting :p

Share this post


Link to post

:( ikke si at det er sååå lenge jeg må vente da?

Da er det jo bedre å be om pengene igjen og heller ta dem et annet sted. Jeg prøvde å ringe komplett idag, var i kø i 3min så ble jeg satt på vanlig ringing (var vel tid for å gå hjem?)

 

Vel for nok bare kontakte dem så fort som mulig. Håper de fikser dette raskere enn det du foreslår.

 

Frankie

Share this post


Link to post

Det beste du kan gjøre i en sånn sammenheng er å kontakte dem ofte og hele tiden spør om oppdatering på saken din. Da tviler jeg på at de slurver med jobben i allefall, og vil ha det raskt ut av verden, akkurat som deg.

Share this post


Link to post

Da må jeg si du var heldig, jeg sendte dem et skjermkort den 5 august og venter fortsatt på at dem skal sende tilbake et nytt. Finner det helt utrolig hvor tregt det går hos komplett, har nærmest en hel chat log av mailer der jeg spør om updates o.l , hyppigste svaret jeg får er da "har ikke sett på det, du vil få en mail når det er ferdigbehandlet" og "ferieavviklinger" . Jeg forstår at folk har ferie , men at det fortsatt skal gå så sinnsvakt tregt, det finner jeg uforstålig.

Share this post


Link to post
Da må jeg si du var heldig, jeg sendte dem et skjermkort den 5 august og venter fortsatt på at dem skal sende tilbake et nytt. Finner det helt utrolig hvor tregt det går hos komplett, har nærmest en hel chat log av mailer der jeg spør om updates o.l , hyppigste svaret jeg får er da "har ikke sett på det, du vil få en mail når det er ferdigbehandlet" og "ferieavviklinger" . Jeg forstår at folk har ferie , men at det fortsatt skal gå så sinnsvakt tregt, det finner jeg uforstålig.

6704071[/snapback]

 

Ring og spør hvordan det går med den. Ha RMA-en klar. Funket for meg, fikk beskjed om at den ville bli sett på i løpet av en til to dager.

Share this post


Link to post

Hmm...Jeg syntes det tok lang tid over over 1,5uke. Nå vet jeg ikke hvor stor andel som kommer tilbake til Komplett.

 

Jeg for min del hadde en utfyllende feilbeskrivelse, hvor jeg beskrev at det tok mye lengere tid å telle opp minne i maskinen, samt at Windows ikke taklet noe last. tok flere screenshots som "bevis" når jeg kjørte Memtest86 printet ut og sendte dette som vedleg og som printout i posten når jeg sendte tilbake minne.

 

Vet ikke hvordan du gjorde det om du bare hadde en enkel feil beskrivelse eller beskrev hva du gjorde for å finne/påvise feilene? Men at du har ventet så lenge er jo utrolig da....

 

Frankie

Share this post


Link to post
Hmm...Jeg syntes det tok lang tid over over 1,5uke. Nå vet jeg ikke hvor stor andel som kommer tilbake til Komplett.

 

Jeg for min del hadde en utfyllende feilbeskrivelse, hvor jeg beskrev at det tok mye lengere tid å telle opp minne i maskinen, samt at Windows ikke taklet noe last. tok flere screenshots som "bevis" når jeg kjørte Memtest86 printet ut og sendte dette som vedleg og som printout i posten når jeg sendte tilbake minne.

 

Vet ikke hvordan du gjorde det om du bare hadde en enkel feil beskrivelse eller beskrev hva du gjorde for å finne/påvise feilene? Men at du har ventet så lenge er jo utrolig da....

 

Frankie

6708184[/snapback]

 

Min var ganske easy å sjekke. VIfta på skjermkortet var gåen. Skulle tro det var bare å plugge i kortet og starte pcen for å se at det ble feil. Din er litt verre, mulig det er derfor det tok tid.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...