The1 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Battlefield 2142 Veteran's Program. As we promised in our last newsletter, DICE is pleased to announce the details surrounding the Veterans Program — our way to reward loyal Battlefield 2 players who are planning to play Battlefield 2142. Players who have logged time with BF2 will be able to log onto the Battlefield website and reserve their Battlefield 2 name for Battlefield 2142 before lamers can squat on it. Veterans status will also provide players with several other items including the following: * An exclusive war dance animation that you can use in-game to taunt/pwn other players * An in-game notification icon that lets other players know that you had a tour of duty in Battlefield 2 * An instant promotion that will be available the first time you log onto the game. This will let you choose from several weapons and gadgets right off the bat—from a Herzog shotgun attachment to your assault rifle to a V5 EMP grenade available to the support class…and more. Be sure to check back often for more news surrounding the Veteran's Program so that you can get in on the ground level. Kilde.
Manx Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Vi får se, det må først bli aktuelt å kjøpe spillet, noe jeg tviler på om jeg gidder. Men er jo greit å ha i bakhodet hvis jeg skulle finne på å kjøpe det når det kommer.
cyberPanda Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 (endret) hvor kan man signe opp for de newslettere? edit: fant det Endret 19. august 2006 av cyberPanda
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg kommer definitivt til å kjøpe dette. Sitter og tester betaen for øyeblikket og er kjempeimponert. Jeg synes det virker som at EA faktisk har begynt å høre på fansen. Masse nye statsfunksjoner (grafer, enkel sammenligning, det geniale dog-tagsystemet osv.), bedre og mer velfungerende menyer, en buddylist er lagt til (som funker ypperlig), unlockene virker faktisk til en hensikt (styrker laget mer enn bare deg) og er mye smartere laget ettersom det er hele 40 stykk så du vil få nye ganske jevnlig, i tillegg er alt (modeller, teksturer, eksplosjoner, kjøretøy, våpen osv.) mye mer gjennomført og penere (jævlig fete i de fleste tilfellene faktisk) og sist men ikke minst er alt mye mer lagbasert. Jeg tror kanskje at bf2142 kan bli noe av det aller beste i bf-serien.
Vice Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Må inrømme at jeg har blitt stadig mer positiv til 2142 etter det jeg har lest og hørt. Dersom ting er sant har det hvertfall godt potensiale til å bli et meget bra spill.
AKIRAx77 Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Da har de åpnet for registrering til Veteran programmet, og jeg har sikkret meg! http://battlefield.ea.com/veterans/uk AKIRA
The1 Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Endelig, har nettopp registrert og sikret meg også.
PT Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Hm, hva er EA Member Name? Har prøvd med litt forskjellig som det muligens kan være, men har ikke funnet ut av det. Må jeg registrere meg et annet sted også? Har BF2-konto fra før, selvfølgelig
Markaren Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Hm, hva er EA Member Name? Har prøvd med litt forskjellig som det muligens kan være, men har ikke funnet ut av det. Må jeg registrere meg et annet sted også? Har BF2-konto fra før, selvfølgelig 6733660[/snapback] Ja, EA member name er noe annet. Bare lag et nytt et du Det står en link rett under der du skal skrive.
PT Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Høh.. Var ingen link der før jeg reloadet siden. Men da var jeg også sikret
iDude Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Kan man lage et nytt navn (altså ikke det samme som man hadde i bf2) og fremdeles få veteranstatus?
hugRmunR Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Skal gå an det... For du kan jo skrive inn "Desired nickname" elns
Mow Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Tåpelig at jeg fikk beskjeden om at nicket mitt er fort kort. Iogmed at jeg bruker det i bf2, burde det vært mulig å bruke i 2142 også.. Jeje, overlever vel
Moal Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Tåpelig at jeg fikk beskjeden om at nicket mitt er fort kort. Iogmed at jeg bruker det i bf2, burde det vært mulig å bruke i 2142 også.. Jeje, overlever vel 6736514[/snapback] Fikk melding om at mitt bf2 soldier name was already in use... bs..
Steina Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 (endret) Må jo ha EA bruker stuff også.. Jeg skulle til å lage ny, men fant ut jeg skulle se om jeg hadde en fra før først. Trykte "glemt username" saken. Dette fikk jeg til svar: Hello, Thanks for being an EA Member. As you requested, here is the member name(s) associated with the email you provided: Steinaa SteinaFFS Steina19880 Steina783 Steina1988 steina141288 ^^ MEn sjønner meg ikke på dette tullet.. Prøvde med -CN-Steina : The Screenname you have entered does not meet the criteria for Battlefield 2142. Please correct the error and try again or check out our support site for further information (http://support.ea.com/) Prøvde med bare Steina: BF2 Soldier Name already used by another player Ja? jeg?.. Dette er bare tull.. Må jeg ha registrert den til EA kontoen min elns? Endret 26. august 2006 av Steina
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 (endret) Samme her, dette suger. Mitt nick/konto er linket opp mot EA siden jeg har downloadet både Euro Force og Armored Fury derifra, og fått spørsmål begge gangene om det er min konto som skal assosieres med spillet. Endret 27. august 2006 av Vultur Gryphus
.tomf Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Congratulations, you have successfully signed up as a Veteran. The first time you log in to Battlefield 2142 you will see a confirmation of your Veteran status. See you on the battlefield! Da var tomfo sikret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå