Jump to content
Sign in to follow this  
Rinox

registrere domene på DOT tk. Hjelp!

Recommended Posts

Hei! Nå vil jeg registrere et tk domene på dot tk. Men jeg skjønner ikke hvordan! Hva er det jeg skal fylle inn på step 2 av 3? Er det ønsket websidenavn eller eksisterende? Og hva skal jeg fylle ut ved mailen?

Takk for hjelp :)

dått.tk er noe herk da. Masse popups og reklame.

Hvis du skal ha en enkelere adresse, prøv heller www.moo.no

Da blir adressen din www.dittnavn.moo.no

Nesten like enkelt som .tk.

dot.tk er en bra side så lenge man skrur av reklamen,

skulle tru at det er det eksisterende domene.

og mail en er mailadressen din skulle jeg tru

Enig med awesnes :) Man styrer unna sider med .tk-domener. TK er tregt, ustabilt, har masse reklame og legger sida di i en frame. Veldig upraktisk.

Velg en løsning som moo.no eller eventuelt kjøp deg et domene. Koster ikke mer enn en hundrelapp i året for et com/net/org/biz-domene. Info-domener kan du få gratis i ett år.

.tk er bare gratisdomene som viser innhold fra eksisterende webområder i en frame. Dvs. du må ha et webområde å legge siden på fra før. Finnes gratis webhoster, men da kan man ikke forvente den samme kvaliteten, i form av hastighet og muligheter, som du får hvis du betaler litt.

Reklamen på .tk-sidene kan fjernes (selv om det ser ut som det har gått de fleste hus forbi), men det er uansett bedre å investere i et skikkelig webhotell med domene.

Æsj! Jeg må jo vente 15 sekunder på en reklamefyllt side før vi kommer til min side jo! Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? :)

Bare logg deg inn på kontrollpanelet.

I venstre kolonne trykker du på Dot TK Linker Promo. Velg hvilket av dine domener og huk av for «NO THANKS, i don't want to have any advertisements on my webpage». Når du så trykker continue, skal alt være i orden :)

Takk, takk dere, men det fikset ikke problemet. Prøv å gå inn på prate.tk... da kommer det først opp en sort skjerm med crazy frog på som reklemerer for ringetoner. Så må jeg vente i 15 sekunder og så kommer jeg til nettsiden :( Noen som vet hvordan jeg fikser dette?

Edited by Rinox

Oi! Jeg prøvde nå for 3. gang og nå virket det plutselig... Det hadde nok noe å gjøre med at jeg ikke logget ut, men bare lukket browseren... :hmm: