Jump to content
Sign in to follow this  
St-Cruz

Sluttet på fotball (Hva gjør jeg nå?)

Recommended Posts

Ja da kom dagen, dagen jeg hadde ventet på i et halvt år, holdt ut pga Norway Cup.

Gjennom fotballen har jeg blitt pisket til å løpe og trene, men nå må jeg klare dette på egenhånd.

Spørsmålet blir jo da; Er det nok å bare ta seg en 50-60 mins jogge tur annenhver dag for å holde seg i en ok form, er ikke noe intresert i store muskler osv. :hmm: Vil bare ikke bli feit!

(Kan sikkert ta pushps og sittups morgen og kveld om det hjelper?)

Er elendig til å svømme :p Tenkte mest på øvelser osv.

6679781[/snapback]

Slutte å drikke cola hadde jo vært en start iallefall....

Hvist du skal jogge, blir ikke det mye som å gå på fotball igjen, er ikke det mye kondisjonstrening der?

Anbefaler deg å lære deg å svømme da ;)

Beveg deg et par timer hver dag. sykling, jogging i skogen. Det skal ikke så mye til for å holde seg i form. Hvis du har mulighet til å sykle til skole/jobb så er dette en god måte å holde seg i form.

Sykling, jogging o.l bare husk på at du får IKKE god kondisjon av å bare jogge/sykle mil etter mil (Du får en grei grunnkondisjon). Skal du ha kondis, så er det intervalltrening 1-2 ganger i uka som gjelder.. :p

-. Begynne og sykkle

- Begynne på/med klatring

-Begynne med paintball eller airsoft som Kyrre sa. Selv driver jeg med paintball, fin mosjon det.