Snipper_nr1 0 Report post Posted August 14, 2006 Hei Spilte red alert 2 for mange år siden og da mener jeg å huske at jeg kunne lage brett selv? stemmer ikke det? Har funnet frem spillet igjen men kan kun få laget random brett der jeg bare kan taste inn noen verdier så laget spillet kartet. Quote Share this post Link to post
Guest Slettet+130498 Report post Posted August 14, 2006 det stemmer det at du kan lage egne brett til red alert 2 men, det kreves et eget program for det. dette finner du her Quote Share this post Link to post
Enceladus 1503 Report post Posted August 14, 2006 Ohhhh Final Alert 2! Jeg har laget noen brett til Red alert 2 i denne editoren. Men jeg lagde flere i den lignede editoren til Tiberian Sun. Er en noen år tilbake nå da. Men gud hvor gode minner jeg fikk nå Quote Share this post Link to post
Snipper_nr1 0 Report post Posted August 14, 2006 det stemmer det at du kan lage egne brett til red alert 2 men, det kreves et eget program for det. dette finner du her 6672921[/snapback] Du er en engel:) morro morro! Quote Share this post Link to post
Amento 0 Report post Posted August 16, 2006 Er det mulig å disable prism tanks også da eller? De er så utrolig feige Quote Share this post Link to post