Gå til innhold

Muligheitene Før Å Skaffe Duel Core 2 Nå?


Bottolf9

Anbefalte innlegg

Nåken som veit om kor det går ann å skaffe tak i ein E6600 prosessor og kanskje eit Asus P5W Deluxe også ? alle plassar eg har sjekka ligg der bærre ubekrefta bestillinger på både prosessoren og hovedkorte.

 

Nåken tips om kar ej kan skaffe dette? Raskt Og Rimeligt :thumbup:

 

Takk Takk :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet forskjell på Boxed og Bulk på CPU'ene hos SHG?

6672636[/snapback]

Bulk er uten vifte, mens boxed er med. Det har vært spekulasjoner om boxed prosessorer har høyere forventet klokkekapasitet (mer spesifikt større varmetoleranse), hvorvidt dette er mer enn spekulasjoner vet jeg ikke.

Endret av Del
Lenke til kommentar
Noen som vet forskjell på Boxed og Bulk på CPU'ene hos SHG?

6672636[/snapback]

Bulk er uten vifte, mens boxed er med. Det har vært spekulasjoner om boxed prosessorer har høyere forventet klokkekapasitet (mer spesifikt større varmetoleranse), hvorvidt dette er mer enn spekulasjoner vet jeg ikke.

6672737[/snapback]

 

Det er da ikke forskjell på selve CPU`n? er det ikke bare innholdet i "pakken" som er forskjellig med tanke på med/uten vifte?

Lenke til kommentar
Noen som vet forskjell på Boxed og Bulk på CPU'ene hos SHG?

6672636[/snapback]

Bulk er uten vifte, mens boxed er med. Det har vært spekulasjoner om boxed prosessorer har høyere forventet klokkekapasitet (mer spesifikt større varmetoleranse), hvorvidt dette er mer enn spekulasjoner vet jeg ikke.

6672737[/snapback]

 

Hmm, kan ikke se noen logisk grunn for at det skulle være slik. :hmm:

 

Vel, regner med jeg snart finner ut. Klarer nok neppe dy meg, så tipper den er bestilt iløpet av et par timer.

Lenke til kommentar

Den logiske grunnen er at boxed kjølerne er av relativt dårlig kvalitet, slik at det kan tenkes at Intel og AMD gjør noe seeding av CPU'ene til fordel for boxed, og på den måten sikrer seg bedre mot eventuell reklamasjon. Som sagt er dette bare spekulasjoner (ikke næret av eget bryst), jeg vet ikke om det er noe hold i dette, og har ikke sett noe statistikk på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...