Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder hos menn


Ni kon

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Som vanlig titter jeg innom VG for dagens sladder, og der lyser det en annonse for Femina mot meg. Noe med denne annonsen gjør at jeg trykker på den og havner i himmelriket! :)

 

Her kan jeg jo teppebombe dama med masse bra artikler! Noe jeg startet med umiddelbart.

 

Slik gjør du ham vill etter deg!

 

..var en artikkel jeg umiddelbart sendte. For her er det mange punkter vi gutta bare elsker, men så leser jeg plutselig punkt nr 15.

 

Oh My God!

Det der skjer ikke i mitt hus! Men er dette virkelig noe vi menn tenner på?

Har noen erfaringer her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte denne her:

Kanskje han ikke tør å spørre deg om å utforske de anale gleder. Ta saken i egen hånd, og utforsk området med fingeren din.

Tror eg hadde blitt ganske pissed off og ikkje minst turned off hvis dama hadde plutselig gått inn bakveien.

 

For meg personlig så er det at eg ikkje VIL har ingenting med at eg ikkje tør å spørre dama.. Håper/tror det gjelder mange av oss...

Lenke til kommentar

Det er jo mange gutter som vil ha analsex og syns at det er ok osv, men en finger på dem selv, nei det er no-no.

Noen som så "Sexskolen" på TV3 på fredag? Der fikk de jo i lekse å prøve det. Hehe. Han ene likte det faktisk skikkelig godt, og han hadde egentlig ikke lyst til å prøve. Så hvem vet, kanskje dere går glipp av masse :innocent:

Lenke til kommentar
Dama jeg driver å styrer på med for tida truer meg kontinuerlig med strapon..  :dontgetit:

6671955[/snapback]

Strap-on er jo deilig, kanskje litt uvant å bli penetrert langt oppi ryggraden med det første men. Dæven det er godt :)

6671971[/snapback]

Neitakk, føler ikke helt for det.. :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...