Gå til innhold

PSP prisene kuttes?


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
med 50$? :O

 

hmm kanskje jeg går til anskaffelse av denne etterhvert om man kan få den for under 1000-lappen.

6666555[/snapback]

Vært mange tilbud på psp, til under 1000 lappen..

6666561[/snapback]

 

Hmm, med bare PSP? Har jeg ikke sett noe sted. Er ikke interessert i PSP + ørten spill for 1999 eller noe i den dur. Heller ikke PSP for 1kr hvis man kjøper telenor ADSL.

Lenke til kommentar
Hvis vi finner en måte å downgrade TA-082 psper, alle pspene som blir lagd nå har TA-082 hovedkort..

6666554[/snapback]

 

Dersom dette er viden kjent, tror jeg at det som er i hyllene nå går temmelig kjapt. :p

6666563[/snapback]

Sony sluttet og lage value pack, så alle psper med Base pack er TA-082... Og noen value packs er TA-082, så er allerede litt vanskelig å få tak i riktig psp.

Lenke til kommentar
med 50$? :O

 

hmm kanskje jeg går til anskaffelse av denne etterhvert om man kan få den for under 1000-lappen.

6666555[/snapback]

Vært mange tilbud på psp, til under 1000 lappen..

6666561[/snapback]

 

Hmm, med bare PSP? Har jeg ikke sett noe sted. Er ikke interessert i PSP + ørten spill for 1999 eller noe i den dur. Heller ikke PSP for 1kr hvis man kjøper telenor ADSL.

6666572[/snapback]

Komplett.no? elkjøp?

 

Men de tilbudene er over nå.

 

EDIT: Man kan legge ny fonter og bakgrunder på 2.6 psper..(svart bakgrunn med bølger) og snart UMD-loader.(iso loader).

Kanskje kernel loader også snart.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hva mener du? Salget på GC gikk opp når Nintendo satte ned prisen. At den ikke når helt opp til PS2 på grunn av dette er enkelt og greit at Gamecube hadde få spill og liten utvikler støtte.

6666565[/snapback]

 

Det gikk ikke mye opp, til tross for at GC nå koster 500 kr mindre enn PS2, og XBOX, og begge disse selger fremdeles bedre enn GC.

 

http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/4319364.stm

 

Var ikke dette like etter at GC ble satt ned til 599 kr i samtlige butikker?

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Hva mener du? Salget på GC gikk opp når Nintendo satte ned prisen. At den ikke når helt opp til PS2 på grunn av dette er enkelt og greit at Gamecube hadde få spill og liten utvikler støtte.

6666565[/snapback]

 

Det gikk ikke mye opp, til tross for at GC nå koster 500 kr mindre enn PS2, og XBOX, og begge disse selger fremdeles bedre enn GC.

6666599[/snapback]

 

Ja, på grunn av få spill vil jeg tro, også lav utvikler støtte som jeg nevnte. Ikke grunn til å kjøpe GC om man ikke liker Zelda, Mario, Metroid. Selv kjøpte jeg min GC bare pga Zelda: The Windwaker og brukes i dag aller best til partyspill og multiplayer spill. Det er dessuten direkte usant at den koster 500kr mindre enn xbox.

Lenke til kommentar
Hva mener du? Salget på GC gikk opp når Nintendo satte ned prisen. At den ikke når helt opp til PS2 på grunn av dette er enkelt og greit at Gamecube hadde få spill og liten utvikler støtte.

6666565[/snapback]

 

Det gikk ikke mye opp, til tross for at GC nå koster 500 kr mindre enn PS2, og XBOX, og begge disse selger fremdeles bedre enn GC.

6666599[/snapback]

 

Ja, på grunn av få spill vil jeg tro, også lav utvikler støtte som jeg nevnte. Ikke grunn til å kjøpe GC om man ikke liker Zelda, Mario, Metroid. Selv kjøpte jeg min GC bare pga Zelda: The Windwaker og brukes i dag aller best til partyspill og multiplayer spill. Det er dessuten direkte usant at den koster 500kr mindre enn xbox.

6666631[/snapback]

 

Det gikk ikke 10 minutter en gang før vi var offtopic.. Klarer ikke se sammenligningsgrunnlaget med GC. Her snakker vi om PSP vs DS hvor PSP har konservativt anslått (av meg ja) 40% av markedet mens DS har resten. -Når vi snakker om siste gen. håndholdte konsoller.

 

Se om dere kan nærme dere kjernen av hva emnet dreier seg om heh?

Lenke til kommentar
OT: Beklager, men han dro in GC og jeg måtte bare svare.

 

Uansett, om dette stemmer kommer jeg som sagt sannsynligvis til å gå til anskaffelse av denne maskinen. Må nok ta en titt på homebrew mulighetene nå ja!

6666691[/snapback]

 

Ta en kikk innpå sia jeg linket. Det er mye rart man kan gjøre med denne greia. :D Men kikk litt rundt når det gjelder downgrading også. Det er nemlig ikke barebare..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...