Gå til innhold

Winter spring Mount


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det berre det ene questet oppe med han fyren på frostsaber rock jeg kan gjør for å få rep med WinterSaber Trainers?. Vist ikke venligst si hva annet jeg kan gjør i tilleg til det.

6665267[/snapback]

 

Bare det ene questet ja. Du får fler med høyere reputation.

6665327[/snapback]

Du må vel også grinde rep med Darnassus for å få trene tiger riding skill, med mindre du er en night elf.

Lenke til kommentar

Hm.. Vet ikke helt om alle har forstått hvor mye tid og slikt du trenger å bruke for å få Winterspring saber'n.

 

Om du farmer 10 timer hver eneste dag, i 4 uker.. så er det kanskje nok.

Det innebærer å løpe opp og ned i Winterspring, fighte om furbolg spawns, vente på respawns, ri opp igjen, repeat. (Det er om du har kommet deg til friendly, er et quest før det også som er verre)

 

I TILLEGG til dette trenger du Exalted status med darnassus.

Lenke til kommentar

Exalted med Darnassus kan du skaffe deg i løpet av kort tid. Hvis det er nok runecloth tilgjengelig på ditt AH tar det bare an time maks (tiden det tar for å levere inn runeclothquesten 400+ ganger, går raskere med en addon som 'Turn In', som er et must hvis du skal ha mange turn-in quests, som f.eks AV rep eller Thorium Brotherhood).

 

Jeg brukte 421 stacks med runecloth for å bli Exalted med min human mage (gikk for rank 11 Pvp tiger, ikke winterspring).

 

Øystein

Lenke til kommentar

Dette er tidsfordriv, det kan jeg love dere. Trenger 42k rep med Winterspring Trainers + exhalted med Darnassus for å kunne ri. Og man får 50 rep pr quest return.

Mounten koster det samme som andre epic mounts når du endelig har nådd exhalted.

Har holdt på i noen måneder nå, med alt fra 30 min- 16 timer pr dag får å få denna mounten. Er vel ca 7k unna målet.

Eneste bonuset er vel at det er endel penger i det, og du får en rimelig unik mount.

Men er du tålmodlig og kjeder deg, for all del, go ahead. Jeg er ihvertfall ufattelig lei Winterfall Shamans og Ursas :p

 

ps! <3 human racial

Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

Jeg kjenner ei som har den mounten du snakker om, og slik jeg forstod det så måtte du fortsatt betale masse(800g?) for den. Klart den ser kul ut, men den er jo litt bortkasta tid. Hadde sett kulere ut om den hadde hatt armor slik som de andre epic tiger mountene har.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner ei som har den mounten du snakker om, og slik jeg forstod det så måtte du fortsatt betale masse(800g?) for den. Klart den ser kul ut, men den er jo litt bortkasta tid. Hadde sett kulere ut om den hadde hatt armor slik som de andre epic tiger mountene har.

6677141[/snapback]

 

Jeg vil faktisk ha en mount UTEN all den armoren. Får den jo bare til å se stygg ut imo :p Nei, blir nok grind-fest2k fremover ja.. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...