Gå til innhold

En liten Frostmage grindefilm.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

laster ned nå, skal gi deg tilbake melding jeg =)

 

Musikken:

Den var rett og slett horibel... at du hører på sånt og ikke går rundt med konstant hodepine, skjønner jeg ikke

 

Redigeringen:

Redigeringen var grei den, ikke så veldig mye fansy shit, men bra

 

Overall:

Filmen var jo ikke akkurat så jævla spennende, men den viser jo hvordan man grinder som frostmage...

savnet AOE grinding i filmen...

 

 

Konklusjon:

Helt grei film, men masse som kan forbedre, spesielt musikken og innhold ;) prøv å gjør det litt mer spennende liksom...

 

 

 

- Marius, my 2 cent.

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
laster ned nå, skal gi deg tilbake melding jeg =)

 

Musikken:

Den var rett og slett horibel... at du hører på sånt og ikke går rundt med konstant hodepine, skjønner jeg ikke

 

Redigeringen:

Redigeringen var grei den, ikke så veldig mye fansy shit, men bra

 

Overall:

Filmen var jo ikke akkurat så jævla spennende, men den viser jo hvordan man grinder som frostmage...

savnet AOE grinding i filmen...

 

 

Konklusjon:

Helt grei film, men masse som kan forbedre, spesielt musikken og innhold ;) prøv å gjør det litt mer spennende liksom...

 

 

 

- Marius, my 2 cent.

6661285[/snapback]

 

Takk for kritikken, må vel nesten recorde litt AOE-grind nå :)

Lenke til kommentar

Bra kvalitet på selve filmen[altså enkodinga/whatever, lei av sørete og grøtete filmer av lav bitrate), og ikke spesiellt stor fil heller. UI'en var ganske rævva dog, i allefall for meg som sitter å ser på. Men for at det skal være så veldig mye å gi tilbakemelding på må det være mer innhold å jobbe med, mer seriøse klipp å bearbeide for deg, sette det sammen skikkelig. Likte at det var ryddig, uten masse grusomme effekter.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Liten kommentar: Hvis du vil lage en film som faktisk et fåtall gjør, lag en der det inneholder mye aoe grinding med blizzard. Er veldig imponerende å se på for folk som ikke har en mage selv, og man får se hvordan man gjør det fra et annet perspektiv.

 

Og hvor kult er det vel ikke å handle grupper på 10-15 mann selv ;) .

 

(ps: I tanaris AoE grindet jeg på level 50.(tror jeg var 50, men mobs var iallefall 2-3 lvl'er under meg, noe som er nødvendig). Jeg pullet rundt 10-15 mann og tok dem alle sammen. Flere folk som sto å så på og ble veldig imponert.)

 

Hvor effektiv den grinding er nå til dags på level 60 vet jeg ikke, men det ser iallefall kult ut uansett ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...