Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ikke disk i floppy


Anbefalte innlegg

Har problemer med at det ikke blir registrert at det ER en diskett i floppy stasjonen, har prøvd flere forskjellige floppyer og kabler + mange forskjellige disketter'

 

win xp + sp 1 og 2

hk = asus P5W DH deluxe

cpu = pentium D 930 (venter på c2x)

ram = corsair twin2x 8500c5 ddr2

 

veldig frustererende da jeg gjerne skulle ha flasha bios så alt er klart til min x6800 kommer.

 

Ideer og løsninger mottas med takk :)

 

T

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enten er FDDen din steindau eller så har du snudd kabelen. Ikke at jeg tror det siste, men det er fort gjort da de fleste FDDstasjonene/ kablene mangler styring.. En stasjon koster jo ikke mange kronene.

Og hvis det skulle vise seg at det ikke er en av alternativene jeg skisserte ovenfor skal jeg stille meg i kroken hjemme på stua og høyt framføre sjølkritikk..

 

 

Bernt K

Lenke til kommentar
Enten er FDDen din steindau eller så har du snudd kabelen. Ikke at jeg tror det siste, men det er fort gjort da de fleste FDDstasjonene/ kablene mangler styring.. En stasjon koster jo ikke mange kronene.

Og hvis det skulle vise seg at det ikke er en av alternativene jeg skisserte ovenfor skal jeg stille meg i kroken hjemme på stua og høyt framføre sjølkritikk..

 

 

Bernt K

6661843[/snapback]

 

Tror ikke den er stein dau :D og har sjekka kabelen ørten ganger :mad: begynnyer og bli paranoid vettu :D

 

Får melding om og sette inn disk i stasjon A: når jeg prøver og gjøre noe som helst, være seg formatere, utforske eller åpne :no: har sikkert prøvd mere enn 20 forskjellige disketter, no joy

 

T

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...