Gå til innhold

Se hvilke mapper andre går inn på, LAN

L4ss3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Før hadde jeg et program hvor jeg kunne se hvilke mapper andre gikk inn på på min PC. Men jeg kan ikke finne det lenger, noen som vet hva det heter? =)

Når andre går inn på pcen min via windows og ser på mine delte filer, det jeg mener =P

Mvh

Lasse =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du treng ikkje eit eige program for dette. Høgreklikk på "Min datamaskin" og vel "Behandle". Der går du inn på "Delte mapper->Åpne filer". Dette fungerer utmerket.

Skrevet (endret)

Start->control panel->performance and maintenance->administrative tools->computer management Finn shared folders i menyen til venstre og velg open files

Edit jeg var litt sein der ja ;)

Endret av trrunde
Skrevet
Du treng ikkje eit eige program for dette. Høgreklikk på "Min datamaskin" og vel "Behandle". Der går du inn på "Delte mapper->Åpne filer". Dette fungerer utmerket.

6657440[/snapback]

hehe, var ikke helt det jeg tenkte på..

Tenkte at hvis noen går inn på pcen min, så kan jeg se hvilke mapper de er innom =)

Skrevet (endret)

Du kan sjå kva for nokre mapper folk er inne på der. Det står og kva for nokre filer dei har åpne.

Edit: Du kan bare sjå kva dei er innom akkurat no, dette blir ikkje logga.

Endret av ttt
Skrevet (endret)

6657468[/snapback]

på sessions kan du se hvilke filer som er åpne akkuratt nå, hvilken pc som har åpnet dem osv

Edit: leste litt fort der ja; syns du skrev at vi ikke kunnne se hva de åpnet akkuratt nå :blush:

Endret av trrunde
Skrevet

6657468[/snapback]

på sessions kan du se hvilke filer som er åpne akkuratt nå, hvilken pc som har åpnet dem osv

Edit: leste litt fort der ja; syns du skrev at vi ikke kunnne se hva de åpnet akkuratt nå :blush:

6657484[/snapback]

Jaha, og hvordan kommer jeg inn der? =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...