CannonballQ Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Hei! Jeg lurer på om det finnes noen program som tillater deg å logge seg på hjemme-PC'en fra jobb. Situasjon: På jobb er jeg sperret for å gå inn på en del sider, f, eks. betting osv. Hvis man kunnne logget seg på hjemme-PC'en via jobben, kunne jeg kontrollert nedlastninger mm. menst man er på jobb. Ville ikke det vært genialt? Finnes det noen slike program?
nomore Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Ja. Flere. Har du søkt? Eg kan anbefale LogMeIn.com. Så lenge du ikke får noe problem med å komme inn på den siden vil du sjeldent få problem med å styre maskinen. Men har du tenkt over hvorfor sidene er sperret? Sikkerhetsrisiko kanskje? Eller noe lignende..
trrunde Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Realvnc, må muligens kjøre port forwarding hjemme for å få det til å virke
Mr.Elendig Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Du bør finne ut om du faktisk har lov til å gjøre det, ihh til sikkerhetshåndboka til firmaet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå