Gå til innhold

Fotokonkurransen 8. Runde: Tid


mrtinnn

Anbefalte innlegg

da er spørsmålet hvem som fikser neste runde?

6695316[/snapback]

Siden arrangør ikke har anledning til å delta, vil det jo nesten bli en ulempe å arrangere konkurransen... Noen som har synspunkter på det? Kanskje ingen av vinnerne bør delta i neste runde?

 

Ellers har jeg allerede gitt uttrykk for at "Tidens tann" som har ledet lengst, kanskje vil være den mest rettmessige arrangør av neste runde. Men kanskje arrangør av denne runden, mrtinnn, bør avgjøre dette? Eller så kan jo vinnerne selv avgjøre det innad...

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vært kult med en ny ekstraordinær avstemning for å avgjøre hvilket bilde som er best, men det er kanskje ikke mulig å ordne? Syntes i alle fall egentlig det bare bør være en vinner!

6695520[/snapback]

Tror nok det blir litt vanskelig hvis vi skal kunne få arrangert en ny runde av fotokonkurransen denne helga... Ellers er jo dette en ny problemstilling som ikke har oppstått tidligere her, men det er jo ikke uvanlig at f.eks. idrettsutøvere også noen ganger må dele på plassene. Så personlig synes jeg ikke det er noe problem at det er tre vinnere denne gangen. Problemet er å avgjøre hvem som skal arrangere neste runde, men hvis ikke Tdale har noe imot å gjøre det, tror jeg vi kan si at ballen er kastet til ham nå...

 

Problemet som da fortsatt gjenstår er å avgjøre om de andre to vinnerne kan få delta i neste runde?

Endret av sentimental
Lenke til kommentar

Jeg har arrangert en gang før, og det har vel antartica og, men har loool ?

 

Jeg vil gjerne delta i neste runde, så jeg vil gjerne slippe å lede neste konkurranse, hvis andre har lyst.

 

Men hvis man vil ta en ekstra runde med avstemning på de tre bildene, er det greit for meg det og.

 

Tommy

Lenke til kommentar
Jeg har arrangert en gang før, og det har vel antartica og, men har loool ?

 

Jeg vil gjerne delta i neste runde, så jeg vil gjerne slippe å lede neste konkurranse, hvis andre har lyst.

 

Men hvis man vil ta en ekstra runde med avstemning på de tre bildene, er det greit for meg det og.

 

Tommy

6695736[/snapback]

Jeg vil gjerne ha en ny konkurranse snart... Det tror jeg ikke det blir noe av dersom vi skal ta en ny avstemning...

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har tema klart da?

 

PS! Ikke for å være kiip, men da vi bestemte å gi poeng for de tre beste plasseringene, ble det argumentert med at siden vinneren ikke kunne delta i neste runde skulle han/hun få 4 poeng (dobbelt så mye som 2.plass). Blir det ikke da litt urettferdig om to av tre vinnere nå likevel kan få delta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...