Gå til innhold

Formatering i ME


gundik

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen tips om hvordan jeg skal få formatert harddisken i ME? Jeg har en gammel cd-rom som jeg tror det ikke kan bootes fra. Når jeg starter opp i sikkermodus får jeg ikke opp valget "Start i MS-DOS".

 

Ellers lurer jeg på om det er noen som vet om noen hardware-feil som kan forårsake at cd-rom og modem slutter å virke samtidig...

 

Gode forslag mottas med takk!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:


gundik skrev (2002-10-22 11:35):


Ellers lurer jeg på om det er noen som vet om noen hardware-feil som kan forårsake at cd-rom og modem slutter å virke samtidig...



Det er os'et som er årsaken er eg redd. Har selv brukt ME og opplevde mangen merkelige feil som eg ikke kan svare deg på. Prøv winxp eller win2k så forstår du hva eg mener, Kommer aldri til å bruke ME igjen etter at eg prøvde winxp
Lenke til kommentar

Som tidligere sagt her er OS et stort problem. Win ME har jeg aldri opplevd noen som har hadd uten at det dukker opp en del merkelige meldinger.Hadde forresten en maskin som "frøs" helt med ME og klarte aldri å finne ut hva som var feil! La til slutt inn Win2000 og maskinen har gått som en klokke siden!!:)))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...