Gå til innhold

Erfaringer med TL 50, 52, 56, 60


Anbefalte innlegg

Jeg synes det er rart at ingen her inne har delt sine erfaringer med turion x2 cpu`ene. Jeg vet at noen må ha en bærbar med en slik cpu.

Jeg vet at det foreligger tester, men det hadde vært greit å høre hvordan de fungerer i praksis også.

 

Eks:

 

Denne fra asus

eller denne

Denne fra hp

eller denne?

 

Takker for alle henvendelser :)

Endret av Rasjonell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Suverent om du kan gi noen tilbakemeldinger på den når du får den i posten :)

 

Lurer på om det flyter bra med flere program kjørende samtidig osv. Tar det lang tid å åpne ting, er det for liten kraft. Hvordan virker den rent generelt i bruk.

 

Regner med at den ikke er noe videre til spill da skjermkortet ikke er all verden. Men kom gjerne med noen erfaringer her og :)

 

Om du er veldig fornøyd kan jeg være fristet til å kjøpe lik. En veldig fin liten sak du har bestilt deg. Hva slags minne og harddisk etc valgte du, og hva skal du primært bruke den til?

Lenke til kommentar

Jeg valgte en Kingston 1024 brikke (setter muligens inn èn til ved behov/om jeg skulle finne en rimelig) og en Hitachi 100gb 7200rpm harddisk.

 

Av mer krevende bruksområder jeg håper på å få brukt maskinen til kan jeg nevne videoredigering, photoshop og forhåpentligvis litt spilling av eldre klassikere.

 

Er forøvrig ikke spesielt erfaren når det gjelder benchmarking, så om noen der ute har testresultater de skulle likt å sett er det bare å komme med forslag, gjerne i s270/s271-tråden som har blitt en stor og god kilde til informasjon om disse maskinene.

 

Fikk i dag vite at min bestilling er forventet på lager 18. august.

 

J.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...