Gå til innhold

Ny bærbar, ok?


Anbefalte innlegg

Noe å utsette på DENNE maskinen? Hår tilbud på den inkludert standard office-pakka + en trådløs mus samt bæreveske til 7100,-. Om noen har forslag på bedre maskiner til rundt samme pris, eller noe spesielt negativt å si om denne, rop ut!

 

Edit: Glemte å si at den skal brukes til vanlig kontorbruk, litt musikk og annet vanlig småsnacks, ikke/lite spill (ikke jeg som skal ha den).

Endret av Rincewind76
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ligg unna Celeron-prosessorer!

De suger max!

 

:no:

6640584[/snapback]

 

Hva?? Det var jo ikke celeron i denne.

 

Det var jo 1.7 ghz centrino. centrino er ikke celeron bare så det er sagt.

 

**lese nøyere**

6646327[/snapback]

Han sikta nok til OP, elkjøp-saken har celeron-prosessor...

 

**tenke mer**

 

Du får forøvrig en lowspec Dell Inspiron 6400 til fem hundre kroner mer. (husk bare å krysse av for "1 års henteservice"

Lenke til kommentar
Ligg unna Celeron-prosessorer!

De suger max!

 

:no:

6640584[/snapback]

 

Hva?? Det var jo ikke celeron i denne.

 

Det var jo 1.7 ghz centrino. centrino er ikke celeron bare så det er sagt.

 

**lese nøyere**

6646327[/snapback]

Vel, jo, det var en Celeron M i den trådstarter linker til. Er bare å se i specs det.

Og når du først er så skråsikker på prosessor, må jeg dessverre skuffe deg i at det ikke er noen prosessor som heter Centrino 1,7GHz. Regner med at du sikter til en Pentium M 740 på 1,73GHz, selv om det ikke var det i den aktuelle PCen.

 

Celeron M er finfint hvis man ikke trenger så mye kraft. Men de blir temmelig varme pga manglende speedstep, så en helt lik laptop med Pentium M vil nok både være litt kjøligere/stillere, og ha noe høyere batteritid.

 

 

Edit: Sorry Rasjonell, så du blingsa på hvilken laptop det gjaldt.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar

Leker litt "godag mann økseskaft" her (for de som kan det eventyret). Blingsa visst over et innlegg. Men helt ærlig trodde jeg det fantes centrino 1.7 ghz. Den heter vel PM 735a om jeg ikke tar helt feil. Den tror jeg skal gå under centrino.

 

Se her

 

Jeg mener uansett at dette må være et bedre valg en enhver celeron m.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...