King-Nothing Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 (endret) Jeg har formatert en del ganger i det siste og begynner å bli lei av å måtte legge inn alle programmer, drivere, og bokmerker på nytt. Finnes det er program hvor man f.eks kjører en .exe fil også legger det inn de programmene og driverene jeg vil? Eller finnes det noe som ligner?? Endret 8. august 2006 av King-Nothing
JV Skrevet 8. august 2006 Skrevet 8. august 2006 Formater pc'n din, installer drivere og det meste annet du vil ha (kanskje ta det med ro med spill og andre STORE ting). Når alt er som du vil ha det tar du ett image, som du senere kan slenge inn når du føler for å starte på scratch uten å måtte installere alle standardting. 2 eksempler på slike programmer er Drive Image og Norton Ghost.
morra Skrevet 9. august 2006 Skrevet 9. august 2006 (endret) Du kunne også prøve Ashampoo UnInstaller. Det sammenligner registeret og harddiskene dine før og etter installasjon av programmer, og lagrer loggfiler ut fra forskjellene. Den nyeste versjonen har også mulighet for å lage en installeringsfil basert på loggene den har lagd. Jeg er litt i tvil om det virker på ønsket måte, så jeg tror du skal forsøke JV sin metode først... Endret 9. august 2006 av morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå