Gå til innhold

Flightsim X demo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*ler* Hadde aldri sett for meg at det skulle bli så krevende som det.

Godt jeg oppdaterte signaturen min idag :p

6646816[/snapback]

Jeg håper så inderlig at din pc krasjer så fort du starter det!! :devil:

Jeg tok en tur med det miniflyet, og da gikk det litt bedre, selv om det egentlig er landskapet som påvirker fpsen mest...

Og btw, det her er mye mer krevende enn oblivion! :tease:

!#¤%, kræsjer hele tiden, styrer med piltastene, er det mye lettere med stick? eks: der hvor man skal slippe ned pulver bomber, svinger mot målet, så skal jeg rette opp, plutselig svinger den rett ut andre veien og jeg kræsjer

noen tips

6646773[/snapback]

Du kan ikke styre med piltastene!! :o Joystick eller yoke er must, om du ikke bryr deg om realisme kan du bruke gamepad eller lignende(xbox-kontroll funker greit) :!:

Endret av sablabra
Funker bra her med alt på ultra high, ligger på rundt 10-20fps MENS fraps filmer.  :)

Har bare 7800gt, 3500+ og 2gb ram, så er rart at du sablabra skal ha problemer med fps`en

6648311[/snapback]

Hah, det tror jeg ikke går bra nei... Jeg har snakka med folk med 7900gtx i sli som sliter MYE. Dessuten, ultra high er langt ifra maks :p . Hvilken oppløsning spiller du på?

Funka bra på min også, men det eneste som ser pent ut er flyet... bakken ser ut som et helvete ala Flightsimulator 98. Pokker, jeg hadde da bedre grafikk på Flightsim 2004? :hmm: Tror spillet krever enormt mye maskinkraft. På tide å oppgradere tror jeg...

Kjøpte meg ny joystick i dag, bare pga denne demoen... :) Har nå ingen andre spill som støtter joystick heller...

Bakketeksturene ser for j... på nært hold, litt FS98-2k-aktig ut. Fant ikke noen innstilling som forbedret dette noe særlig. Er det mulig MS har komprimert noen av teksturene på denne demoen?

I tillegg er det en rekke små grafikkbugs (om natten ser jeg solide ploygon-kjegler istedet for lys fra lyskastere), men regner med de forsvinner når nvidia kommer med nye drivere.

Men ellers syns jeg det ser lovende ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...